Vánoční prázdniny skončily, Jungkook a ostatní přišli do školy, kde strávili další nudné hodiny. Každý den byl naprosto stejný...
Ve škole něco psali, sbírali známky, po škole se setkávali a Jungkook s Taehyungem u Jungkooka přes víkendy pořád strávili celý den i noc společně. Bolesti už nebyly tak hrozné, ale přeci jen byly... Nikdo z nich to nechápal, ale k doktorovi s tím ještě nechtěli jít.
„Jungkookie, nudím se..." vydechl Taehyung při matematice a Jungkook se zasmál. „Neříkej... máš to vypočítané?"
„Ne, proč bych-"
„Tak dělej," přerušil ho Jungkook a sám počítal další příklady. Taehyung si povzdechl, hlavu si opřel o mladšího rameno a zavřel oči. „Taehyungu, počítej."
Taehyung protočil očima a jemně ho plácl po stehně. „Neříkej mi, co mám dělat, Kooku..."
Jungkook si skousl ret a zakroutil hlavou. „Jenom mě rozptyluješ."Po hodině se Taehyung s Jungkookem odebrali na oběd, jelikož konečně končili. Tam se setkali s ostatními, popovídali si a zrušili ihned jejich každodenní sraz.
„Proč?!" vyjekl Jimin a Jin protočil očima. „Neječ... Moje máma má narozeniny, pako. Nemůžu jít a Namjoon tam jde jako můj přítel, takže musí udělat dojem. Musím ho naučit, jak nic nerozbít za pár minut, co bude chvilku pomáhat mé mámě v kuchyni."
„Cože? Namjoon a v kuchyni?" vyjekl Hoseok a Namjoon se zamračil. „Hele! Nebude to zas tak hrozné."
„Jo, Jine... Pokud ti podpálí barák, tak u mě máš otevřené dveře," zasmál se Yoongi a Taehyung taky. „Ha, ha... strašně vtipné, jak se do mě pořád navažujete."„Myslím si, že už půjdu. Když už se na nás vybodnete, tak si užijeme s Taehyungem jen my dva," řekl Jungkook a chytil Taehyunga za ruku. Jin protočil očima. „Nadržení králíci."
„Takhle jsem to nemyslel!" zakřičel na něj Jungkook a Taehyung se zasmál. „I když je pravda, že bychom si něco mohli zopakovat, nemyslíš?"
Jungkook zčervenal a praštil Taehyunga do hrudi. „Rodiče jsou doma, ani náhodou."Všichni se jen zasmáli a vyháněli ty dva, aby si šli užít nějaký ten čas spolu.
Když se dostali ti dva k Jungkookovi domů, tak v pokoji nedělali nic jiného než to co obvykle. Hráli hry, jedli, dívali se na filmy a trávili čas spolu. Několik minut se neustále prali jak malé děti, jelikož chtěli oba dva ten stejný polštář na podepření, ale ani jeden z nich se ho nechtěl vzdát.
Taehyung se k Jungkookovi naklonil a s úšklebkem zašeptal: „Myslím si, že bych ti měl ukázat, že mně se neodporuje, Kookie. Měl bys být potichu v příštích minutách, pokud nechceš, aby tvoji rodiče viděli něco, co můžu vidět pouze já."
----
Jediná za dnešek - snad to není hrůza
Dnešní den byl totiž hrůza. Třídní spory = 6 hodinová hádka (beze srandy) kvůli kravině, fakt mě to dostalo :'')
No, zítra to třeba bude lepší ><
Bai <3 Good night babies, sweet dreams a good morning zítra <3
*sending love, hugs and milion kisses* love uuu :(( <3
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...