66. Kapitola

1.1K 192 60
                                    

„Budeš chtít něco k jídlu? Já umírám hlady..." zasmál se Jungkook, když přišli k němu domů. „No, něco bych snědl..."
„Super, takže... buď půjdeme nakoupit nebo objednám," zamumlal Jungkook, když se díval na obsah ledničky. Potom si povzdechl a vzal mobil do ruky. „Rozhodně objednám..."

Jungkook objednal něco k jídlu, Taehyung vybíral film a mezitím Jungkook ještě připravil Taehyungovi pokoj. Skousl si ret, když jen pomyslel na to, že by se na to vykašlal a nechal ho spát zase u něj...
Zatřepal hlavou a odstranil poslední krabice z postele a jejího okolí. 

„Je tu ta pizza!" zakřičel Taehyung a Jungkook seběhl schody, zaplatil pizzu a donesl ji na stůl. Oba dva si sedli na gauč, pustili si film a najedli se. 

„Dobře, to nebylo špatné," zamumlal Jungkook a Taehyung přikývl. „Ale pořád nechápu, proč to neudělal jinak. Mohlo to přece být úplně jinak!" vyjekl nespokojený Jungkook. 
„Je to film, nikdy to neudělají tak, aby se to líbilo každému," zamumlal Taehyung a Jungkook se líně protáhl. Potom hlavou skončil na Taehyungově klíně a nemínil se posunout. 
„Hlavně neusni," zašeptal Taehyung a Jungkook se zasmál. „Hmm... kolik vůbec je?"
Taehyung se podíval na Jungkookův mobil a povzdechl si. „Bude jedenáct večer."
„Tak to už usnout můžu," zamumlal Jungkook a narovnal se. „Asi už půjdu spát..."

Jungkook se zastavil u svého pokoje a pousmál se na Taehyunga. „Dobrou," vydechl tiše a Taehyung přikývl. Oba dva za sebou zavřeli a Jungkook se opřel zády o dveře. Jeho srdce bilo kupodivu nějak zrychleně... 
Lehl si do postele a nemohl ani zavřít oči. Jako by ho ta únava přešla... 

Zvedl se z postele, otevřel dveře a šel za Taehyungem do pokoje. Když chtěl otevřít a vejít, tak se dveře otevřely. 

Chlapci byli skoro nalepení na sobě a obličeje měli v minimální vzdálenosti.

----

kuk pt.6:)

Ahh, cítíte ten kiss?



Ne?


Já taky ne:))

Nebo jo? (((:

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat