26. Kapitola

1.2K 204 8
                                    

„Ahoj..." zamumlal Taehyung a mobil si strčil do kapsy stejně tak, jako ruce. „Tak, jak se máš?" zeptal se klasickou otázkou a Taehyung pokrčil rameny. „Asi to... ujde?"
Jungkook se zamračil, když viděl Taehyungovy opuchlé oči a kruhy po nimi, ale raději se neptal. „Půjdeme?" zeptal se Jungkook a Taehyung přikývl.

Došli ke skříňkám, připravili se a vyšli společně do třídy, přičemž se Jungkook snažil navázat konverzaci. 
„Kdy že máš přesněji narozeniny?" zeptal se Jungkook, když si sedl do lavice a Taehyung si kupodivu sám od sebe přisedl. „Třicátého prosince..."
„To nemám moc času ti sehnat dárek," vydechl Jungkook a Taehyung se skoro nepozorovatelně pousmál. „To je v pohodě, nechci žádný dárek."
„Ale já ti chci dát dárek! Co máš rád?" Jungkook nafoukl tváře a Taehyung se zamyslel. „No... ani nevím..."
„Nevíš co máš rád?" Taehyung pokrčil rameny a více si stáhl rukávy. „No... tak nějak."
„Hmm, tak já ti něco vyberu," zasmál se Jungkook a Taehyung si skousl ret. Jungkook na něj chvilku civěl a potom sklopil pohled. 

„Kim, Jeon! Nerušíme vás?!" vyjekla na ně nepříjemná učitelka a oba dva zpozorněli. Začala hodina a oni si toho ani nevšimli. Taehyung se tiše omluvil a rychle šel do své lavice, přičemž poslouchal tiché řeči o tom, jak je možné, že se s ním něco baví...

Při každé přestávce si Taehyung a Jungkook povídali o úplných blbostech, ale tak či tak se Taehyung ani jednou neusmál, což Jungkooka trošku mrzelo. 

„Kooku, jdeš k nám?" zeptal se ho Hoseok na obědě a Jungkook se podíval na Taehyunga, který čekal ve frontě na jídlo a držel mu místo. Jungkook se poškrábal na zátylku. „No... já-"
„Klidně si běž za ním," mrkl na něj Jimin a Jungkook protočil očima. „Moc vtipný..."
„Promiňte, ale dnes ne... budu sedět s Taem."

Jungkook rychle odběhl za Taehyungem, dočekali frontu a sedli si do rohu jídelny, kde se naobědvali naštěstí v klidu. 

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat