Vyučovací hodiny ubíhaly, ubíhaly, po pěti vyučovacích hodinách se prváci s druháky přesunuli do tělocvičny, kde zkoušeli.
Brzy by měli jít do divadla nejen se podívat na vystoupení, ale také něco vůbec zahrát.„Umm... A-ahoj, můžeš mi prosím říct, kde je tu paní Lee?" zeptala se Taeyeon jedné spolužačky, která jí s nezájmem odpálkovala. Zeptala se takhle pár lidí a nikdo jí nedokázal poradit, čehož si Jungkook všiml.
„Ummm, Tae," oslovil ji a Taeyeon se za ním otočila. Taehyung ale taktéž, jenže se hned otočil zpátky a sedl si do rohu tělocvičny. „Lee by měla být ve třetím patře, úplně vlevo myslím... klidně půjdu s tebou."
„Nene, děkuji. Tohle mi stačí, když už, tak se zeptám nějakého učitele, ale opravdu děkuji Kookie," usmála se a odešla z tělocvičny. Jimin akorát přicházel do tělocvičny trošku opožděně, ale nemohl si nevšimnout jedné věci...Taehyung seděl čelem ke zdi a něco tajně sypal do své dlaně. Jimin k němu přišel a slyšel jeho tiché mumlání: „Ať to p-přestane kurva bolet..."
Potom si rovnou tři bílé prášky dal do úst a zapil je. Jimin se zamračil, ale raději nic neřekl. Jemně mu sáhl na rameno a stejně jako Taehyung se polekal. „Promiň, nechtěl jsem tě vyděsit, jen už nejspíš za chvilku budeme končit."
„J-jo, v pohodě... díky za upozornění." Jimin přikývl a odešel za Jungkookem, se kterým ihned začal probírat jejich brzké vystoupení.
Jungkook šel před školou s Jiminem, Hoseokem a Yoongim jen tak si někam sednout, ale když ho někdo oslovil, tak se zastavil. „Jungkooku? Já jen... díky, doopravdy tam byla a nemohla jsem tě najít celou dobu," zasmála se Taeyeon a Jungkook jí úsměv oplatil. „To nic, rád jsem pomohl."
Taeyeon si všimla ostatních chlapců a rozpačitě se zasmála. „Omlouvám se, že zdržuji... já už půjdu, zatím!"Jungkook se jen zasmál, zakroutil hlavou a všichni se na něj divně dívali. „Páni, zářivý úsměv," podotkl Hoseok a Jungkook protočil očima. „Ha, ha... vtipné. Jdeme?"
Tato noc byla pro Taehyunga o něco lehčí... Celý den se vyhýbal Jungkookovi a částečně ani nemusel kvůli nové dívce v jejich třídě.
Ale i tak ta bolest kvůli porušování pravidel byla snesitelnější než ty všechny myšlenky, které se mu právě honí hlavou.----
Už jsem se bála, že za dnešek ze sebe nevydám ani slovíčko... pardon, ale nějak mi nejde psát, hehe...
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Фанфик<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...