Dny ubíhaly, blížily se prázdniny a Jungkook na tom byl den co den hůř. Nemohl pořádně spát a i když spal deset hodin, byl stále unavený. Neměl moc chuť k jídlu a ostatní si o něj začali dělat starosti. Jin i Jimin se častokrát snažili ho rozesmát, ale nešlo to.
Kdoví, pokud důvodem bylo to, že ho jeho rodiče nechávají na Vánoce samotného, ale možná tím důvodem byl někdo jiný. Někdo, kdo den ode dne vypadá lépe, nemá takové kruhy pod očima a nemá skoro žádné bolesti.
„Jungkookie, nechceš vážně být s námi na Vánoce?" zeptal se Jin Jungkooka, který se přehraboval ve skřínce. „Nebudeš vůbec překážet," dodal Jimin a Jungkook si povzdechl. „Asi ne, promiňte..."
„Aish, ty jsi hrozný..." povzdechl si Jin a Jungkook pokrčil rameny. Vzal si nějaké učení, hodil si ho do tašky a zamkl si skřínku. „Jdu už domů, tak zatím," rozloučil se s Jinem a Jiminem s menším úsměvem a odešel.Po cestě si zkoušel rozmotat sluchátka a kvůli tomu se zdržel. Když zvedl pohled, tak viděl, jak tam stojí autobus a už nastupuje poslední člověk. Rychle se rozeběhl a snažil se ho stihnout, jenže u dveří se s někým srazil a oba dva spadli na zem.
„Ahh, kurva," vydechl Jungkook a chytil se za hlavu. „Jsi v pořádku?" zeptal se druhé osoby, aniž by se na ní podíval. Když mu neodpovídal ten člověk, se kterým se srazil, tak se na něj podíval a viděl tam Taehyunga, který se na něj celkem udiveně dívá.
„Jo... jsem," odpověděl mu tiše a Jungkook se na něj chvilku díval. Zkoumal každičký jeho kousek obličeje, jelikož nemohl věřit tomu, že vypadá o dost... lépe, odpočatě.„Tak nastupujete nebo ne?!" vyjel na ně řidič autobusu a Jungkook se rychle zvedl. Pomohl Taehyungovi na nohy a rychle nastoupil.
Žádné volné místo nenašel a tak si postál. Taehyung stál hned kousek od něj a jako by se jim chtěl osud dnes vysmát tím, že do sebe budou narážet...Řidič prudce zastavil a tím Taehyunga srazil na Jungkooka, který s ním na sobě skončil na zemi.
----
Dobrou noc a sladké sny všem ><
Chci vám jen říct... Mám vás všechny strašně moc ráda a doufám, že pokud vám něco zkazí týden, tak se jen zkuste nepřestat usmívat ><
Budu se snažit tenhle týden vydávat alespoň jednu - dvě kapitoly za den a udržet si to, protože chci být alespoň mini důvod, proč máte lepší náladu <3
Zároveň doufám, že tento týden nebude nijak strašný, dokážete ho přežít a nebo lépe porazit ^^Posílám vám to největší objetí, nejsladší pusinky a neskutečně moc lásky, jelikož si nic jiného nezasloužíte T^T
I really love and purple you <3
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...