Celý den Jungkook musel odpočívat, brát nějaké léky a povídat si s doktorem, který mu stále nechtěl říct jméno jeho spřízněné duše.
„Ale pane doktore!" povzdechl si frustrovaně Jungkook a doktor se zasmál. „Jungkooku, na tohle musí přijít každý sám. Nebo když to bude vědět ta druhá strana, tak ti to může říct. Někdo jako já ale ne... je to-"
„...-proti pravidel, chápu," dořekl Jungkook a vydechl. Zadíval se do stropu a nafoukl tváře.„Takže můžeme pokračovat?" zeptal se doktor a Jungkook přikývl. „Fajn... a nepřerušuj mě, stejně ti to jméno neřeknu."
„Většinou se pojí opaky, aby se osudy mohly vynulovat, to chápeš, ne?" zeptal se doktor a Jungkook přikývl. „Spojení není nic těžkého," řekl doktor, zvedl se a ve dveřích se zastavil, „důkaz lásky Jungkookie. Spojení dvou osudů je jako dvou duší, dvou těl."
Jungkook zčervenal a podíval se na doktora.„No, tví přátelé mi říkali, že jsi chytrý, takže bys na to rozhodně přijít měl. Mimochodem," doktor si odkašlal a ušklíbl se, „ta druhá osoba už o tom ví. Dnes jsem o tom s tou osobou mluvil, ale nechce ti to říct, takže na to prostě musíš přijít ty sám."
Jungkook se zamračil a chtěl něco říct, ale doktor už zavřel dveře.Jungkook si povzdechl a zamyslel se. Po pár minutách ho to ale začalo unavovat a tak se s povzdechem začal převlékat. Vyšel z pokoje, vyřídil všechny věci a potom ještě došel na Taehyungův pokoj, kde ale Taehyung nebyl. Zamračil se, když viděl úplné prázdno, uklizeno a žádnou zmínku po Taehyungovi.
„Hledáš někoho?" zeptal se Taehyung a Jungkook povyskočil. Otočil se a znovu Taehyunga praštil. „Idiote, vyděsil si mě!" vyjekl a Taehyung pokrčil rameny.
„Co tu vůbec děláš?" zeptal se Jungkook. „Taky jsem tu byl jen do dneška..."„Aha, takže..." odmlčel se Jungkook a Taehyung se na něj podíval. „Uhh, můžu jít k tobě? Matka přijede až zítra a já u sebe nemám klíče."
„Jo, klidně..."----
Taková 70. kapitola by mohla být fajn na kiss, ne?:) Možná i malinko dříve no c:
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...