30. Kapitola

1.1K 196 46
                                    

Jimin rychle sundal Taehyungovy boty a šel připravit ten čaj. Jungkook vyšel schody do svého pokoje, kam postavil Taehyunga k posteli a opatrně mu začal sundavat mikinu. 
„Bože... jsi úplně promrzlý," vydechl Jungkook, když se byť jen dotkl jeho chladné kůže. Svlékl ho jen do boxerek, rychle zapnul topení naplno a zabalil ho do dek. 

„Za chvilku půjdeš do vany... takhle by tě to akorát tak pálelo," zašeptal Jungkook a všiml si, že Taehyung se stále klepe zimou. „Aish..."

Jungkook si skousl ret, sundal si tričko a opatrně si vlezl k Taehyungovi. „C-co t-to dě-děláš?" zašeptal Taehyung a Jungkook si ho na sebe nalepil.
„Nejrychleji se zahřeješ tělesnou teplotou někoho jiného... tak ticho."

A Jungkook měl pravdu... Jungkookova rozpálená, hřejivá kůže dodávala Taehyungovi teplo, které mu chybělo a tak se k němu s radostí dál tiskl. 
„Co se stalo?" zeptal se po chvilce Jungkook a Taehyung si povzdechl. „S-sehun... po-počkal si na mě po škole a-a s o-ostatními na mě vylili asi č-čtyři kýble l-ledové vody..."
„Ale domů to máš blíž než ke mně..." zamumlal Jungkook a Taehyung si skousl ret. „V-vzali mi tašku, v-ve které jsem měl pení-peníze i peněženku... v-vlastně i mobil. N-nikdo není doma do-do zítra..."
„Já je zabiju..." 

„Přináším ten-... čaj," vydechl Jimin s otevřenými ústy. Potom se ale ušklíbl a čaj položil na stolek. „Neruším?" 
„Běž do hajzlu Chime," prskl na něj Jungkook a Taehyung zčervenal. „Jen ho... zahřejvám."
„Tak ještě abys nehřál, když jsi teplej jak radiátor," mrkl na něj Jimin a vešel do Jungkookovy koupelny. „Připravím mu koupel!" zakřičel Jimin a začal tam napouštět teplou vanu s pěnou do koupele. 

„Půjdeš se zahřát ještě do vany, za chvilku přijde máma a bude vařit, tak zůstaneš na večeři. Potom něco vymyslíme, tak pojď." Jungkook se zvedl z postele a odtáhl se od Taehyunga. Oba dva ihned pocítili, jak jim je větší zima, když se netisknou k tomu druhému, ale nikdo nic neřekl. Taehyung tiše poděkoval Jiminovi za připravenou vanu a zmizel v koupelně, kam mu Jungkook stihl dát čisté oblečení.

Jungkook si skousl ret a posadil se na postel. Zamyšleně se díval na zem a Jimin se zasmál. „Poprvé vidím zamilovaného Jungkookieho, hmm... zajímavé."
„Drž hubu, nejsem zamilovanej... jen ho mám rád a udělal bych to samé i u tebe nebo u jakéhokoliv kamaráda!"

Jimin se zasmál, začal si zapínat Xbox a hned, co se posadil na zem k obrazovce tak tichým hlasem zazpíval: „Caught in a lie~"

----

Mhm... nevím proč, ale baví mě poslouchat BTS songy v japonštině a potom si říkat, jak to je většinou divný. :')


The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat