Taehyung ho mírně políbil na krk a potom se mu zadíval do očí. Jungkook tiše vydechl, nohy si omotal kolem Taehyungova pasu a natiskl si ho k sobě blíž. Taehyung se opřel více o jeho stehna a mírně mu je zmáčkl.
„Mhm, copak Jungkookie?" zeptal se Taehyung a Jungkook se uchechtl. „Copak Taehyungie?"
Oba dva se zasmáli a opřeli svá čela o sebe.„Milujme se..." zašeptal stydlivě Jungkook a Taehyung si skousl ret. Jungkook nechal oči zavřené a políbil Taehyunga. Taehyung mu polibky začal ihned vracet a u toho jemně kousat jeho spodní ret. Oba dva toho druhého zkoumali, jak jen to šlo... Taehyung hladil Jungkooka po zádech a Jungkook už dlaněmi vlezl pod staršího tričko.
Pohladil jeho roztomile ploché bříško a zasmál se. „Máš roztomilé bříško..." zašeptal Jungkook a Taehyung mu skousl silněji spodní ret. Jungkook tiše zasténal, prsty zahákl o staršího lem kalhot a přitiskl si ho více k sobě.
Jungkook cítil, že se Taehyung začal vzrušovat... Seskočil ze stolu, aniž by rozpojil polibek a hrubě Taehyunga začal strkat na gauč. Tam ho donutil si lehnout a sám si sedl na jeho klín. Políbil ho na rty a putoval rty až na krk, kde mu jemně sál a kousal jeho sametovou kůži. „Mhm... K-kookie."
Taehyung chytil jeho tričko a naznačil, že ho chce sundat, tak se Jungkook narovnal. Taehyung mu sundal tričko a posadil se tak, aby ho měl stále na svém klíně. Rty se přisál na Jungkookovu klíční kost a vytvořil mu tam jednu značku. Potom druhou, třetí...Dostával se stále níž a níž a tentokrát to byl Jungkook, který nakonec ležel na zádech s nohama od sebe a mezi nimi klečel Taehyung. „Jungkooku," oslovil ho Taehyung tiše a Jungkook pokývl hlavou, „nikdy jsem nic s nikým neměl... Vzato ty už ano."
„S klukem jsem měl jen jednou něco..." zamumlal Jungkook a propletl si prsty s Taehyungem. „Já ale s nikým..."
„Dělej to, co se ti chce," řekl Jungkook a políbil ho krátce na rty. Taehyung se ušklíbl, chytil Jungkooka pod stehny a více si ho k sobě přitáhl. „Kdybych měl dělat, co se mi chce..."„Už bys pravděpodobně byl celý nahý."
----
Příští kapitola bude i hlasování na nový a další příběh. Chci to udělat tak, že teď bylo trošičku fantasy, tak chci obyč. příběh, kde nebude nic nadpřirozeného v tomhle smyslu.
Budou asi 2-3 nápady, uvidíme ^^
Včera mě totiž něco napadlo c:
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...