89. Kapitola

1.1K 182 46
                                    

„Dobré ráno," zašeptal Jungkookovi Taehyung do ucha a Jungkook se ospale zavrtěl. Usmál se, když cítil, jak mu Taehyung vtiskl polibek na spánek a přitáhl si ho více do objetí. „Chceš ještě spát?"
Jungkook ze sebe vydal jen tichý ,hm' a Taehyung se zasmál. 

Jungkook se pomalu posadil a skousl si ret, když cítil menší bolest v jeho spodní části těla. Taehyung se nad tím zasmál a zvedl se z postele. „Podám ti nějaké oblečení."
Oba dva se tedy převlékli do nějakého oblečení a už vůbec neřešili, pokud to je Taehyungovo nebo Jungkookovo, jelikož díky tomu, že u Jungkooka často Taehyung spí, tak už tam má i hodně oblečení.

„Nechci nikam," vydechl Jungkook ospale a Taehyung si k němu sedl. Chytil ho za tváře a zmáčkl je. „Jsi strašně roztomilý, mám chuť tě nechat spinkat celý den," Jungkook se na něj natěšeně podíval a Taehyung se ušklíbl, „ale nenechám."
Jungkook nafoukl tváře a svalil se do postele. Taehyung chtěl něco říct, ale místo toho se ozval ženský hlas: „Chlapci, je tady snídaně, tak se sem ihned došourejte!" 

Jungkook si povzdechl a s Taehyungem vyšel do kuchyně. Tam si sedli ke stolu a pozdravili. „No konečně, ty jsi strašný spáč, Jungkooku," zasmál se jeho otec a Jungkook pokrčil rameny. Hlavu si položil na Taehyungovo rameno a povzdechl si. „Prostě chci ještě spát."
„Kdybys nebyl dlouho vzhůru, tak bys byl odpočatý," řekla jeho máma. Jungkook poděkoval, když dostal snídani před sebe a Taehyung totéž. „Já spal dost, ale prostě to nebylo asi dostatečně."

Jeho rodiče se zasmáli a podívali se na Taehyunga. „Příště z něj neber tolik energie a prosím... Kup mu roubík, bude to pro tebe a Jungkooka takové více vzrušující. A pro nás alespoň nerušící."

----

Guys, mám trable.

Nevím si rady s endem :') A jelikož je tato kniha o osudech, tak jsem se rozhodla, že konec bude ve vašich rukou. Vy rozhodnete o osudu příběhu :'''))

Opět prosím - co nejvíce z vás ať napíšou jedno krásné písmenko jako vždy. <3

A               B

Ať vás provází Namjesus. (:

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat