45. Kapitola

1.1K 205 25
                                    

„Promiň, t-to jsem nechtěl," vyjekl Taehyung, zapřel se dlaněmi vedle Jungkookovy hlavy a zadíval se mu do očí. Jungkook se mu také díval do očí a na chvilku nemyslel na to, jak blbě to asi musí vypadat. Jenže Taehyung na to hned začal myslet a tak se rychle postavil. Tentokrát to byl on, kdo tomu druhému pomohl na nohy. „Dnes se nám nějak daří..." zasmál se tiše Jungkook a Taehyung se pousmál. „Dlouho jsem neslyšel tvůj smích... směj se častěji," zamumlal Taehyung a Jungkook se na něj podíval. Potom s červenými líčky sklopil hlavu a raději koukal do země.

Taehyung vystoupil dříve a Jungkook pár zastávek po něm. Ani se nerozloučili, jelikož mu Jungkook zbytečně potom nechtěl přidávat na bolestech v noci...

Jungkook došel domů, kde si připravil něco menšího k jídlu a potom se šel učit, aby nepodělal zítřejší pololetní práci. 

Asi po hodině a půl mu začal zvonit mobil. Hovor přijal a telefon si dal k uchu. 
„Halo?"
„Jeon Jungkook?"
„Ano."
„Dobře, vaše matka nás seznámila s vaší situací, že poslední dobou jste měl nějaké bolesti a podle toho, co nám říkala, jsme se rozhodli o prohlídku. Můžete zítra?" zeptal se doktor a Jungkook se zarazil. 
„No... na jak dlouho by to bylo?" zeptal se pro jistotu, protože rozhodně nechtěl zameškat test, na který se učil a potom by si ho akorát napsal v jiný termín. 
„Stačí kolem osmé ráno a maximálně tak na hodinku," oznámil mu doktor a Jungkook usoudil, že by to stihl i na ten test.
„Dobře, tak to bych mohl..."
„Tak zítra v osm ráno, hezký den."

Jungkook si prohrábl vlasy, zkontroloval čas a zjistil, že se stíhá akorát vysprchovat a jít spát, což také udělal.













Kdyby jen věděl, že zítřejší den pro něj bude těžší než si myslel...

----

Dnešek celkem fajn, takový pohodový, tak snad byl i ten váš tak nějak v pohodě ^^

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat