Taehyung se zasmál a rozcuchal mladšímu vlasy. „Nějaký vyděšený..." podotkl Taehyung a Jungkook se zamračil. „Nemáš říkat takový věci!"
„Promiň," zašeptal Taehyung s úsměvem a Jungkook si skousl ret. „Nechceš i dneska u mě přespat?"
„Asi to tak i bude lepší," zamumlal Taehyung a Jungkook přikývl.Oba dva vešli, zuli se a převlékli do domácího. „Máš hlad?" zeptal se Jungkook a Taehyung zakroutil hlavou. „Fajn, udělám každému toust alespoň a pak si hodím sprchu."
Začal dělat tousty, povídal si s Taehyungem a po snědení toustu si oba dva šli dát sprchu. Jeden v prvním patře, druhý ve druhém.Oba dva neměli ani moc energii na to nějak ponocovat a tak Jungkook chtěl jít připravit Taehyungovi pokoj, jenomže si vzpomněl, že tam je plno krabic...
„Aish..." vydechl Jungkook a začal tam dělat pořádek. „Oh, co to tu je?" zeptal se Taehyung a Jungkook si povzdechl. „Rodiče něco dělali," zívl si a chtěl jít pro další krabici, ale Taehyung ho přerušil.„Umm... jsi už unavený, tak běž spát... Já si to tu poklidím," řekl Taehyung a Jungkook zakroutil hlavou. „Ne, jsi můj host, takže-"
„Nebo... můžu spát u tebe?" zeptal se zničehonic Taehyung a Jungkook se zarazil. „O-oh, no... jistě."Oba dva si lehli do Jungkookovy postele a přikryli se dekami. Taehyung zničehonic cítil štiplavou bolest na hrudi a tak se schoulil do klubíčka. „Ne... ksakru," vydechl Taehyung a Jungkook se vyděsil. „Já ti říkal, že to není dobrý nápad..." zašeptal vyděšeně Jungkook a Taehyung zakroutil hlavou.
„Tenhle den za to stál..." odpověděl mu tiše a usmál se. Jungkook si skousl ret, přiblížil se k Taehyungovi a podíval se mu do očí. „To určitě stál... j-jen doopravdy chybí jeden detail..."
----
baf
kuk pt.4
že by konečně už teď?:)
Do čtveřice všeho dobrého?:)))
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...