64. Kapitola

1.1K 194 19
                                    

Jungkook doktorovi poděkoval, pomalu se postavil a ihned se rozešel ke dveřím. Pomalým krokem prošel po chodbě a když viděl ten pokoj, tak zrychlil. Ihned vešel a viděl Taehyunga, jak leží a má oči zavřené. 

„Tae..." vydechl Jungkook a přišel k němu. Chytil ho za ruku a cítil, jak jí má studenou. „Je ti zima? Z-zapnu topení..." zamumlal si pro sebe, vstal a chtěl zapnout to topení, ale Taehyung mu ruku nepustil. „Když tě slyším, je mi líp..." zašeptal Taehyung chraptivým a hrubým hlasem. Jungkook se na něj podíval a uchechtl se. „Už jsem myslel, že řekneš ,tepleji'..."
Taehyung se pousmál a otevřel oči. 

„Bál jsem se o tebe..." vydechl Jungkook a Taehyung přikývl. „Já vím... i já o tebe."
„Co se-" začali oba dva a Jungkook se potom zasmál. „Co se stalo?" dořekl to Taehyung a Jungkook pokrčil rameny. „Bylo to zničehonic... měl jsem křeče a nemohl jsem se skoro ani nadechnout. Potom jsem ještě věděl, ž-že ti je zle a zhoršilo se to," odpověděl mu a Taehyung si povzdechl. „Měl jsem to... samé. Jen ze začátku to bylo snesitelné, ale potom, když mi Jimin řekl, že ti je špatně, tak..."
Jungkook přikývl a najednou bylo ticho. 

Po pár tichých minutách se Jungkook zvedl a objal Taehyunga. „Doufám, že t-tohle bylo naposled, cos mě takhle vyděsil..." zašeptal Jungkook a Taehyung ho objal nazpátek. „To se ještě uvidí..." 
Než se Jungkook odtáhl, tak se Taehyung uchechtl. „Ale jo, když tu jsi, je mi tepleji," zamumlal Taehyung a Jungkook se odtáhl. Praštil ho do ramene a zčervenal. „Tělesná teplota zahřívá nejvíc, nemůžu za to..." zašeptal Jungkook a sklopil hlavu.

Taehyung natáhl ruku k Jungkookovi, aby mu zvedl pohled, ale přišel tam vyděšený Jimin s Jinem. 
„Ty vole! Víš jak jsem se lekl, když jsme tě nenašli v pokoji?!" vyjekl Jin a chytil Jungkooka za paži. Začal ho táhnout z pokoje a poslední, co Jungkook řekl, tak bylo: „Ještě za tebou zajdu!"

----

Dobré ráno, miláčci.




Jsem unavená :)

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat