83. Kapitola

1.1K 196 27
                                    

Jungkook do Sehuna kopl a rozeběhl se směrem, kterým měl jít rovnou. Neměl se vůbec zastavovat u Sehuna, měl na něj kašlat a jít prostě za Taehyungem... Neměl se nechat rozptýlit...

Každý nádech ho začal bolet, štípal ho krk, plíce a on cítil, jak se mu motá hlava. Běžel ale dál, jelikož věděl, že každou chvilkou už může být pozdě.
„Tae... Pro-sím, drž se," vydechl Jungkook a zabral. Doběhl na ulici, kde se loučili a rozeběhl se nejpravděpodobnější cestou.

Když uviděl několik chlapců, tak mu to ihned bylo jasné.

„HEJ! VYPADNĚTE OD NĚJ!" zakřičel Jungkook, přiběhl k nim a než stihli utéct, tak dvěma z nich dal pěstí. Mysleli si, že když jsou v přesile, že něco více dokáží a tak se na Jungkooka vrhli. Jenže ten si je podal všechny do jednoho...

Nakonec mu utekli a Jungkook se konečně otočil za sebe. Byl tam Taehyung, celý promrzlý a samozřejmě...

...nahý.


„Tae... s-strašně se om-omlouvám," zašeptal Jungkook a sundal si bundu. Dal ji Taehyungovi, aby se trošku zahřál, než najde jeho oblečení, které bylo různě poházené na zemi. Rychle ho oblékl a přitiskl si ho k sobě. „Tak strašně se omlou-omlouvám..."
Taehyung zakroutil hlavou a přitiskl se k tělu mladšího. Jungkook zavolal svému tátovi, aby pro něj přišel a odvozu se dočkal do pár minut. Aniž by se jeho otec ptal, co se stalo, tak je odvezl k nim, kde už na oba dva čekala teplá večeře s teplým čajem... 

Taehyung ale nic jíst nechtěl. Oči měl rudé, celý se třásl a skoro ani nemrkal. 

„Budeme jíst později..." řekl Jungkook, když viděl Taehyungův stav a opatrně s ním šel do pokoje. Tam ho svlékl z promočeného oblečení, zapnul topení jako tehdy a zalezl si s ním do postele. 

Taehyung věděl, že to je Jungkook, ale i tak se ošil, když cítil, jak si ho Jungkook silně tiskne k sobě. „Tak strašně mě to mrzí, T-taehyungie..."

„Měl jsem to být já... m-měl jse-jsem to bý-být já..."

----

Omlouvám se že je jen jedna... Měla jsem v plánu toho napsat více, ale potom jsem nebyla ve stavu, ve kterém jsem mohla psát, tak pardon ><

Zítra to snad bude lepší ^^

Přeji vám dobrou noc a sladké sny ^^

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat