Jungkook slyšel nějaké pípání, tiché hlasy a jinak vůbec nic. Měl pocit, že jeho tělo mu nepatří, jelikož měl všechno zesláblé.
„Kluci," zašeptal Jimin, když viděl, jak Jungkook pomalu pohnul rukou. Jin k mladšímu přišel a sklonil se k němu. „Jungkookie?"
Jungkook ze sebe vydal jen tiché ,hmm' a nic víc. Všichni vypadali hodně překvapeně. Yoongi vyšel na chodbu, aby našel doktora.Jungkook pomalu otevřel oči a porozhlédl se. „C-co to... proč jsem v nemocnici?" zeptal se tiše a Jin si povzdechl. „Z-zkolaboval si a nechtěl ses probudit..."
„Kde... kde je T-taehyung?" vydechl Jungkook, když si vzpomněl na ten sen. Jimin se zamračil a podíval se na ostatní. „Jak o něm víš?"
„S-slyšel jsem, j-jak mě volá..." zašeptal a Jimin překvapeně zamrkal.„N-no... když tam sanitka přijela t-tak," odmlčel se a odkašlal si, „m-měl zástavu srdce. Nedokázal snést ty bolesti a tak ho to nějakým způsobem vypnulo..."
„A j-je v po-pořádku?!" vyjekl Jungkook.
„Naštěstí ano... leží na jiném pokoji a-"
„Dobrý den, ty jsi Jungkook, že?" přišel doktor a Jungkook přikývl. „Fajn, chlapci potřebuji být s Jungkookem osamotě."
Všichni tedy odešli a doktor si přisedl k Jungkookovi.„Pamatuješ si něco okolo té bolesti? Netušíš příčinu nebo něco takového?" zeptal se doktor a Jungkook zakroutil hlavou. „N-ne..."
„Dobře, někdo z rodiny, bližších to má takhle taky?"
„N-ne... p-pouze jeden kamarád," zamumlal Jungkook a doktor překvapeně přikývl. Podíval se na jeho osud a zamračil se. „Dobře... Jungkooku, zítra tě propustíme, ale musíš se hodně hlídat. Tenhle záchvat byl hodně ojedinělý... nejspíš sis s někým propletl osud," řekl doktor a Jungkook se na něj podíval. „V-vy víte k-kdo je-"
„Kdo je vaše spřízněná duše? Podle všeho, co se stalo, tak to je celkem očividné, Jeon Jungkooku..." zasmál se tiše doktor a Jungkook se zamračil. „A kdo-"
„To musíš zjistit sám. Jinak, ten tvůj kamarád je na pokoji 134, je to na tomhle patře na druhém konci."----
Tak já už jdu spát ><
Dobrou noc, zlatíčka má milovaná <3
Zítra se snad všichni dočkáme toho kisseu :')
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...