Jungkook se probudil jako první a to s extrémní bolestí krku. Protáhl se a všiml si, že Taehyung má hlavu na jeho klíně a objímá ho kolem pasu, takže mu opravdu jemně dýchá na bříško, jelikož se mu přes noc vyhrnulo tričko.
Jungkook opatrně Taehyunga ze sebe sundal, aniž by ho vzbudil a po ranní hygieně došel do kuchyně.Neměl absolutně nic nakoupené a tak se i přes nechuť převlékl, vzal si kartu a vyšel nakoupit něco ke snídani.
Když se vrátil, tak Taehyung stále spal a Jungkook si nemohl pomoct. Přišel k němu, položil opatrně tašku s nákupem a sklonil se k němu. Taehyung spal tak klidně, že by se na něj mohl dívat celé hodiny... Jungkook ho nechal spát, jelikož měl takové tušení, že se už dlouho nějak pořádně nevyspal.
Potichu začal dělat lívance a kakao tak, aby Taehyunga nějak nevzbudil. Ale stejně, když to dodělal, tak Taehyungovi donesl snídani na stolek před gaučem a kakao vedle toho.
„Tae... Taehyungu..." zašeptal Jungkook a mírně s ním zatřásl. Taehyung se ihned probudil a rozespale otevřel oči. „Máš tu snídani..."
„Hmm..." vyšlo z Taehyunga a Jungkook se zasmál. Prohrábl staršímu vlasy a skousl si ret. „Jez nebo ti to vystydne."Taehyung asi po minutě rozkoukávání se posadil a s tichým poděkováním začal jíst. Jungkook snědl to své a potom ve svém pokoji začal hledat nějaké oblečení.
„Tae? Kam bys chtěl jít?" zeptal se Jungkook Taehyunga, ten pokrčil rameny a sedl si na Jungkookovu postel. „Napadl mě... aquapark? Dlouho jsem tam nebyl..."
„Jo, to není špatný nápad," uznal Jungkook a začal si hledat plavky. „Kdy tam chceš jít?"
„No, nechci, aby tam bylo moc lidí, tak třeba teď?"„Vlastně proč ne, potom se můžeme najíst někde ve městě, ale," Jungkook si odkašlal a podíval se na Taehyunga, „vážně budeš v pohodě s tím, kdyby se ti náhodou udělalo... zase zle? Nechci, abys měl bolesti, protože mě bolí jen ten pocit, že trpíš. Nejraději bych vzal všechnu bolest, kterou kdy musíš strpět na sebe..."
----
Je mi vedro, ale na nohy zima... :(((
STrÝčEk gŮGl Mi ŘíKá, Že mÁm CuKRovKu :))) A že bych měla navštívit odbornou pomoc:)
well... okay :)
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfic<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...