Taehyung si strčil do pusy prsty, rychle si je naslinil a hned dva strčil do Jungkooka. Jungkook nad tím pocitem trošku poskočil. Taehyung Jungkooka začal líbat na rty, jednou rukou ho připravoval a tou druhou ho uspokojoval.
Jungkook mu tiše sténal do úst a když se Taehyung byť jen trošku odtáhl, tak ta hlasitost mladšího vzdechů byla tak vysoká, že se bál vyrušení jejich rodičů. Proto ho líbal na rty dokud ho nepřipravil natolik, aby ho to zbytečně nebolelo.
Opatrně do něj přirazil a Jungkook ho silně kousl do krku. Taehyung hrdelně zavzdychal, když cítil to úzko, které se rozlévalo kolem něj. Opatrně se v mladším pohnul a zároveň se rty přitiskl k mladšího krku. Jungkook zavzdychal a nevnímal ani tu nejmenší bolest.
Chtěl pouze, aby si Taehyung ihned pospíšil, jelikož začal pociťovat takový žár, který spaloval jeho tělo zevnitř.
Taehyung zrychlil, aniž by mu Jungkook něco řekl a začal do něj stále pomalu, ale tvrději přirážet. Jungkook už nedokázal být tak potichu a tak mu bylo jedno, pokud si jeho rodiče udělají obrázek o dění uvnitř pokoje jejich syna.
Jungkook si Taehyunga přitáhl do polibku, vyměňovali si všechny pocity, které zatím vůbec mohli pocítit a když Taehyung nevydržel to pomalé tempo, tak ho až hrubě chytil za boky a se skoro bezcitným přístupem do něj začal přirážet.Jungkooka rychlé tempo překvapilo a proto zaryl staršímu nehty do ramenou. Zvrátil hlavu, kousal si ret a občasně přirazil proti Taehyungovi, což zapříčinilo slastnějšímu přírazu.
Oba dva už začali být tak zpocení a vyčerpaní, že měli pocit omdlení.
Taehyung si ale zničehonic vyšvihl Jungkookovy nohy na ramena, chytil ho za zadek a tvrdě do něj přirazil. Jungkook se prohnul a stiskl prostěradlo ve svých dlaních.Když do něj Taehyung přirážel několik minut vkuse, tak měl pocit že exploduje. Cítil známý pocit v jeho podbřišku a když začal vzdychat ještě více nahlas, tak pochopil i Taehyung. Zrychlil tempo na maximum, který dokázal a s pár přírazy udělal jak Jungkooka, tak i sebe.
Po pár efektivních přírazech do mladšího těla se oba dva svalili do postele vedle sebe a zrychleně dýchali. Nakonec to skončilo stejně společnou sprchou a hádkou, kdo uklidí jejich postel, kterou stejně nakonec uklidil Jungkook.
„Aish, miluju tě... strašně moc," vydechl Taehyung, přitáhl si Jungkooka do objetí a poté ho políbil na rty. Jungkook se do polibku opřel a poté mu obličej schoval do hrudi. „I já tebe..."
„Nikdy jsem si nemyslel, že budeš tak... submisivní," zamumlal Taehyung a Jungkook zčervenal. „Vždy jsi spíš vypadal jako ten dominantnější, ale teď? Takový roztomilý králíček, který se rád mazlí," zasmál se tiše Taehyung a Jungkook si skousl ret.Sedl si, chytil staršího nohy, které zvedl nahoru a silně ho plácl přes zadek. „Dokážu být obojí, takže mě provokuj a ta tvoje prdelka už nebude tak nevinná."
Taehyung jen zvedl ruce a zasmál se. „V klidu... věřím ti," řekl a Jungkook se zasmál. Přitiskl se k Taehyungovi, který po chvilce sykl. „Ale máš ránu... musím uznat."
„Pokud mě budeš dráždit, bude tě bolet ještě víc." Taehyung jen přikývl s mírným úsměvem na tváři a políbil Jungkooka do vlasů.
„Dobrou noc, Kookie..." zašeptal Taehyung medovým hlasem a Jungkook ospale vydechl: „Dobrou noc, Tae..."----
Skoro deset večer a já mám pocit, jako by bylo už nevím kolik, ale jsem strašně broken. :''')
Pořád zívám, takže tohle nejspíš bude poslední kapitolka za dnešek, ale!
Víte, že se blíží end?:)
Buď to zkrátím na 100 a nebo to rozepíšu na 100-120, vyberte si ^^
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...