31. Kapitola

1.2K 200 55
                                    

„Jungkookie, jsme doma!" zakřičela Jungkookova máma a Jungkook se podíval na Taehyunga, který už seděl v jeho posteli a v jeho oblečení. „V klidu, jen pojď se mnou."
Jimin už běžel po schodech dolů s větším nadšením pozdravit Jungkookovu matku. 
„Dobrý den, paní Jeon," pozdravil Jimin s úsměvem a Jungkookova matka se usmála. „Jiminie! Ahoj, dlouho jsem tě neviděla. Ani si nevyrostl," zasmála se a Jungkookův otec s ní. Jimin jen nafoukl tváře a hned mu někdo rozcuchal vlasy. „Nojo, pořád bude prcek."

„Mami? Nevadí, když tu bude ještě jeden kamarád?" zeptal se Jungkook s Taehyungem vedle sebe. Jungkookova matka pozdvihla obočí a hned na to se usmála. „Určitě ne!" 
„Jsem Jungkookova mamka, říkej mi teto Jeon, pokud ti to bude vyhovovat," podala mu ruku a Taehyung ji přijal. „Jsem Taehyung, Jungkookův spolužák," mírně se předklonil a narovnal. Jungkookův táta se zasmál nad tou formalitou a po seznámení šel do kuchyně.

„Doufám, že jíš Japchae, Taehyungie," řekla Jungkookova matka a Taehyung se pousmál. „Je to moje nejoblíbenější jídlo."
„To jsem ráda, tak já vás zavolám, až to všechno bude."

Chlapci odešli do Jungkookova pokoje, kde Jimin opět hrál na Xboxu, Jungkook s ním a Taehyung jen koukal. „Opravdu si nechceš zahrát?" zeptal se ho posté Jungkook a Taehyung zakroutil hlavou. Přitiskl si blíže k sobě nohy a objal si je. Jungkook si povzdechl a odložil ovladač. „Tak se všichni podíváme na film?"
„Nemám nic proti," řekl Jimin a jako by byl doma, tak si zpod Jungkookovy postele vytáhl sedací míč a uvelebil se, „ale chci popcorn."
„Nojo furt... Tae? Taky jsi v pohodě s filmem?"
„J-jo..."

Jungkook šel tedy do kuchyně, kde dostal mírnou ránu přes zadek vařečkou od mámy, že mu leze do kuchyně při vaření. 
Jimin se podíval na Taehyunga a ten znervózněl.
„Taehyungu," oslovil ho ostře Jimin a podíval se na něj s vážným pohledem.














„Pokud Jungkook přinese máslový popcorn, tak se být tebou nedívám, protože ho budu škrtit," řekl s nevinným úsměvem a Taehyung se tiše zasmál.

----

Hmm... 

Jaký byl den? ^^ 


BTW. netuším, pokud se tu vůbec dočkáte smutu:)) 

Ale kdyby náhodou byl... kdo by měl být podle vás top?

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat