„Tak... děkuju," zamumlal Taehyung a Jungkook se usmál. „Tak a teď pojď. Chci na tobogán!" vyjekl jako malé dítě, chytil Taehyunga za ruku a začal ho táhnout s deskám, po kterých se jezdí na větších tobogánech.
Vyšli otravné schody, vyčkali si frontu a Taehyung si sedl dopředu. „Sedni si za mě," poručil mu Taehyung a Jungkook tak udělal. „Chytni se mě, ať ti nějak neuplavu," pousmál se Taehyung a Jungkook si skousl ret. S červenými tvářemi se na něj více natiskl a hned, co ho objal kolem pasu, tak se odstrčili. Jungkook se na Taehyunga tiskl ještě víc, oba dva křičeli a smáli se. Taehyung sice stále nějak tišeji, ale už i to byl velký - spíš obrovský pokrok.
„Tak to jdeme znovu!" zasmál se Jungkook a Taehyung přikývl. Chtěl vzít tu desku, ale místo toho chytil Jungkookovu ruku, která držela plovoucí desku na vodě. Taehyung nakonec ruku odtáhl a chtěl vyjít, jenomže zrovna Jungkook uklouzl a Taehyung ho chytil. „Dávej pozor... něco si uděláš..." zamumlal Taehyung a Jungkook přikývl. Sklopil pohled, odtáhl ruce, které položil instinktivně na Taehyungovu hruď a vzal desku, která mu vypadla z ruky.
Nakonec tobogán sjeli ještě čtyřikrát a potom se na to vykašlali, jelikož vycházet schody bylo moc namáhavé. Naštěstí si ale ty tři hodiny užili opravdu hodně a hlavně se i hodně vyčerpali.
„To bylo super," vydechl Jungkook, když si sušil vlasy a Taehyung přikývl. „Kam teď?" zeptal se Taehyung a Jungkook než stihl odpovědět, tak mu zakručelo v břiše. „No... asi na jídlo?" zasmál se Jungkook a Taehyung opět jen přikývl.
Oba dva se oblékli a vyšli do nějaké restaurace. Jenže Jungkook se po pár minutách chůze zastavil, zastavil i Taehyunga a aniž by cokoliv řekl, tak natáhl ruce, přiblížil se a ruce mu položil za krk.
----
Kuk pt.2 :)
co nám to Jungkookie vyvádí?:)
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Hayran Kurgu<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...