Jungkook ráno vyrazil na autobus, díval se z okna celou cestu a když dojel ke škole, tak si povzdechl. Podíval se přesně na to místo, kde byl včera ten chlapec a zakroutil hlavou nad tím, že mu nemohl pomoct...
Chytil si ucho batohu, přidržel si ho a rozešel se směrem do školy. Sedl si do lavice, vytáhl sešit, kde si kreslil a mohl se tak ponořit do svého světa.„Takže třído... jelikož i na této škole máme flákače, tak k nám přibude jeden žák," řekla až znechuceně učitelka a Jungkook zvedl hlavu od sešitu. Viděl tam chlapce se stejnou mikinou jako včera a s kapucí na hlavě. „Neumíš se chovat? Kime, sundej si tu kapuci!"
Jenže chlapec ji neposlechl. Učitelka mu kapuci strhla a s povzdechem ho poslala si sednout. Jungkook ho sledoval se zatajeným dechem a lítostí v očích.
„Krásný..." vydechl si pro sebe Jungkook a zčervenal. Chlapec se posadil do prostřední řady o lavici dál než je Jungkook a nasadil si zpátky kapuci....„Jeone!" zakřičela učitelka, když Jungkook nevnímal a pozoroval chlapce... „A-ano?"
„Nedáváte pozor, chcete být hned poslán do ředitelny?" vyjela na něj učitelka a Jungkook zakroutil hlavou. „N-ne, madam... Omlouvám se."
Jungkook si něco zamumlal pod vousy a podíval se ven, kde svítilo slunce. Podepřel si hlavu dlaní a s nezájmem poslouchal učitelčin výklad.
„Hej, Kooku..." zasmál se Hoseok, když ho Jungkook nevnímal. Jungkook sebou trhl a zamrkal. „C-co?"
„Prej tě už seřvala i učitelka Lee, co ti je?" zeptal se tentokrát Namjoon a přisedl si k němu. Yoongi s Hoseokem si sedli na lavici před ním a Jungkook zakroutil hlavou. „Jen jsem asi blbě spal... plus včera jsem viděl něco nepěkného."
„Hmh?"„No... omylem jsem se srazil s někým při spěchání na bus a když jsem nastoupil, tak toho kluka začali šikanovat..." zamumlal Jungkook a sklopil hlavu. Namjoon si povzdechl a poplácal ho po rameni. „Tady je šikana normální... Je to sice smutné, ale pravdivé. ALE! Kdyby ti někdo ubližoval, ihned nám to řekni, jasné?"
„Neboj, hyung..." zasmál se tiše Jungkook a podíval se na chlapcovo místo, kde nikdo nebyl... „Už jdeme, za chvilku zvoní."
„Jdu ještě na záchod, takže kousek půjdeme spolu," řekl Jungkook a vyšel s ostatními na chodbu. Všichni tři šli do jiného patra a Jungkook vešel na záchody, kde ho potkalo něco... nemilého.„Tak co, špíno... pořád budeš držet hubu nebo mi odpovíš?" zeptal se někdo povýšeneckým hlasem a Jungkook se zamračil. Potom se ozvalo tiché povzdechnutí a hluboký... zlomený hlas. „Já... jsem odpad přírody, stačí?"
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...