87. Kapitola

1.2K 192 8
                                    

Jungkook si skousl ret a než stihl něco říct, tak byl Taehyungem přišpendlený na posteli. Chytil ho pevně za zápěstí, sedl si mu na klín a políbil ho hrubě na rty. 
„Nevím co to do mě vjelo, ale mám zničehonic takovou chuť..." zašeptal Taehyung a skousl Jungkookovi ret. Jungkook tiše vzdychl a mírně se prohnul v zádech. „To je úplně normální, Tae..."

Taehyung ho začal jemně líbat na krku a jeho zápěstí už pustil. Dlaněmi sjel po Jungkookových bocích a jemně je tiskl. Poté se dlaněmi dostal pod látku trička a vyhrnul to tak, že Jungkook se mírně ošil nad tím chladem. Taehyung ho políbil na rty a tiskl mu polibky po obličeji až na čelist. Jungkook zvrátil hlavu a dal Taehyungovi moc dobrý přístup k jeho krku, na který jemně položil rty. Mladší se nad tím pocitem opět ošil a nechal Taehyunga, aby si dělal, co chce. 

Taehyung mu okusoval a sál kousek po kousku jeho nepoškozené kůže na krku a vytvářel tak krátkodobé připomínky jejich noci. Jungkook si užíval Taehyungových doteků, které ho přiváděly k šílenství a zároveň ke vzrušení.
Taehyung se podíval na Jungkooka a s mírným úsměvem jeho rty opět skončily na těch mladších. Jemně chytil mladšího látku trička a začal mu tričko vysvlékat. Jungkook s tím neměl žádný problém a pomohl mu sundat jeho vlastní tričko. Nakonec oba dva byli bez vrchní části oblečení a Taehyung toho ihned využil.

Své rty přitiskl k mladšího hrudi a jazykem se dostal k mladšího bradavkám, což zapříčinilo toho, že se Jungkook prohnul v zádech a až přehnaně chytil Taehyunga za vlasy. Byl senzitivní a nevěděl proč tak moc.

Taehyung mu začal pomalu sundavat tepláky a boxerky zároveň, přičemž Jungkook nechtěl být jediný nahý. Rukama vystřelil na staršího záda, sjel až na staršího zadek a vplul pod jeho látku oblečení. Jemně ho hladil na zadku a tiskl si ho více k sobě. Taehyung si začal sundavat tepláky a Jungkook mu začal sundavat i poslední kus oblečení. 

Ihned si Taehyunga přetočil na záda a sám si sedl na jeho klín. Taehyung tiše vzdychl, když cítil, jak se Jungkook otřel o jeho vzrušené přirození.  Jungkook se párkrát zhoupl v bocích, což Taehyunga vzrušilo na maximum a poté, když viděl, jak Jungkook jde níž a níž, tak zatajil dech.

Jungkook se nakonec vměstnal mezi jeho nohy a poprvé se ho rty dotkl na špičce přirození, ze které odkapávala kapka touhy. 
„Kurva... K-kookie," vydechl Taehyung, chytil jeho vlasy a Jungkook se zasmál. Jazykem kapičku slízl a opravdu pomalu si jeho přirození bral do úst.
Začal s pomalým tempem, při kterém mu ještě mačkal stehna, kde byl velice citlivý. Taehyung se mohl zbláznit a hlavně v tu dobu, kdy se neudržel a zvedl pánev. 

Jungkook se zakuckal, nechal stéct pramínek slin po jeho čelisti, ale pokračoval dál. Taehyung ho ale donutil se odtáhnout a podívat se mu do očí.

„Kurva, jenom se na tebe podívám a mám pocit, že se ihned udělám," vydechl Taehyung, chytil mladšího obličej do dlaní a jazykem slízl pramínek slin z jeho čelisti. Poté ho opět hluboce políbil a zády položil na postel. 
„Miluju, když takhle vypadáš... Nedokážu od tebe odtrhnout oči."

----

Yo, po dlouhé době trošku delší kapitola :') :D

No, jelikož mi pár lidí říkalo, že je ničí rozkouskovaný smut, tak ho rozepíšu hezky do dvou :')

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat