„Tae?" oslovil Jungkook Taehyunga a ten pokývl. „Jdeš taky?"
„Ne..." vydechl ihned a Jungkook se ho chtěl zeptat proč, ale Taehyungův pohled mluvil za vše. Povzdechl si a prohrábl vlasy.
Neměl s kým jít.
„V klidu, jdem tam spolu," zasmál se Jimin a Jungkook mu dal pohlavek. „Nepůjdu tam s nejlepším kámošem, ses posral?"„Nechtěl bys tam jít se mnou?" zeptala se tiše Taeyeon a potom se nervózně zasmála. „No... nikoho tu neznám a jediný ty jsi mi takový sympatický."
„Oh, vlastně," Jungkook se podíval na Taehyunga, který ihned uhnul pohledem, „proč ne."
„Tak se sejdeme tam nebo-"
„Ne, přijdu pro tebe... napiš mi adresu," přerušil ji Jungkook s mírným úsměvem a Jimin si povzdechl. Jungkook se na něj zamračil a Jimin jen mávl rukou.
Jungkook se doma připravil, došel za Taeyeon a vyšli společně na adresu, kde se koná oslava. Nebyla to oslava jako taková, ale prostě klasická párty. Dvoupatrový barák, alkohol, tanec a spousta lidí.
První hodina byla celkem dost v klidu, jenže potom, kdy se Jungkookovi, Jiminovi i Taeyeon dostávalo více alkoholu do těla, tak se něco podělalo.
Jimin se začal plazit po Hoseokovi a Yoongim, kteří s ním nakonec někam zmizeli a Jungkook se snažil postarat o Taeyeon, která až nevěřícně tancovala na stole.
„Tae, no tak po-jď," škytl Jungkook a vzal jí za ruku. Pomalu ji dostal do horního patra, aby ji nechal vyspat v nějakém pokoji, ale dopadlo to trošku jinak...Jungkook zavřel dveře a pomohl jí k posteli, do které s ní omylem spadl. Začali se oba dva smát, jenže zničehonic si mu sedla na klín a naklonila se nad něj.
„Co to děláš?" zeptal se Jungkook tiše a Taeyeon si skousla ret. „Nic."Už se začala zvedat, ale Jungkook se prudce posadil, chytil ji kolem pasu a hrubě ji políbil.
„Nebudu si na nic hrát... chci tě, Tae..."A tak Jungkook z dívky strhal všechno oblečení, nešikovně i ze sebe a prožil s ní dlouhou noc...
Jenže... chtěl doopravdy tohohle člověka a nebo to jen byla shoda jmen?
----
OkAy:)
Tahle kapitola mi nijak netrvala napsat, tak snad mi nebude trvat napsat ještě nějaká další, hehe ^^
Jaký byl den? Plány na víkend? ><
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfic<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...