35. Kapitola

1.2K 202 53
                                    

Jungkook došel do své třídy, kde už seděl Taehyung s hlavou položenou na lavici. Jungkook si sedl do své lavice a než stačil Taehyunga upozornit, že tu je, tak začalo zvonit. Všichni se rychle postavili, protože k nim přišla jejich třídní s nějakou menší dívkou. 

„Sedněte si, dnes se vám tu představí vaše nová spolužačka," řekla přísně jejich učitelka a holčina sklopila pohled. Potom se zhluboka nadechla a s mírným úsměvem se představila.
„Jsem Taeyeon, přestoupila jsem ze staré školy na tuto a doufám, že si tu najdu nějaké kamarády," její úsměv se rozšířil a učitelka ji posadila do druhé lavice u okna. Začala tam klasicky říkal nějaký výklad, většina si dělala poznámky a někteří tam spali - třeba jako Taehyung.

„Tae, Tae..." zamumlal Jungkook a drcl do Taehyunga, který poklidně spal na lavici. Taeyeon se na něj otočila a Jungkook se nervózně zasmál. „Pardon, nemyslel jsem tebe..."
„To je v pohodě," usmála se na něj zpátky a Jungkook se snažil dál Taehyunga vzbudit, ale nakonec to vzdal a nechal ho dál spát. Otočila se na něj Taeyeon a s milým tónem ho požádala o sešit. „Moc jsem nestíhala, tak jen jestli bych si to mohla opsat?"
Jungkook ji sešit samozřejmě půjčil a nepřestával se usmívat.

Ani nevěděl, proč se cítí tak... divně dobře? Nebo jak to nazvat. Cítil se opravdu zvláštně, když si s novou spolužačkou vyměňoval úsměvy, ale zároveň na sobě cítil něčí pohled. 
„Jungkooku? Můžu si půjčit tvůj sešit? Taky nemám... zápisky," zamumlal ospale Taehyung a Jungkook se podíval na Taeyeon. „Umm, za chvilku, teď si je opisuje Tae, hehe..."
Taehyung jen otevřel ústa a potom přikývl. „Chápu, v pohodě. Tak po hodině..."

----

Dobrou noc, sladké sny všem! >< 

Good luck zítra a doufám, že to nějak přežijete T^T


The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat