Jungkook se v pondělní ráno probudil ospalejší než jindy. Zvedl se z postele a všiml si na rukách pár divných škrábanců. „Kde se to vzalo?" zamumlal si pro sebe a přejel si po nich. Nebyly hluboké, nebolely a ani nic jiného.
Připravil se do školy a ospale si sedl do autobusu, ve kterém potkal Jimina. Ani ho nepozdravil, jen kývl hlavou a nechal své oči dál přivřené.
Před školou se všichni sešli a zapovídali se.
„Nesejdeme se dnes v kavárně?" zeptal se Hoseok a většina souhlasila s tím, že to špatný nápad není. Jungkook si ale povzdechl a zakroutil hlavou. „Necítím se dnes moc dobře a popravdě ani moc nechci. Půjdu jindy..."Jimin si ho změřil pohledem a zarazil se, když viděl Taehyunga, jak jde do školy s obrovskými kruhy pod očima. „Fajn, už padej do třídy," popohnal ho Jimin a Jungkook se zamračil. Jimin ho začal strkat ke škole a když si Jungkook uvědomil, že je Taehyung ve dveřích, tak se zarazil. „Oh, já jdu teda, zatím!"
Jungkook se rozeběhl za Taehyungem, který ale zmizel v davu studentů a tak šel rychle do své skříňky, aby se mohl dostat do třídy. Tam ale Taehyung přišel až po pár minutách.
„Ahoj Tae," usmál se Jungkook na Taehyunga a ten se kolem sebe rozhlédl. „To je na mě?" zeptal se tiše a Jungkook přikývl. Ihned se jeho úsměv rozšířil a nedokázal pochopit, kde se zničehonic v něm ta energie vzala.
„No tak... ahoj?" řekl Taehyung a Jungkook se opět snažil navázat konverzaci do té doby, než zazvonilo.
Taehyungova mysl byla plná otázek a myšlenek, které se týkaly Jungkooka. Byl opravdu milý, roztomilý a občas tak strašně matoucí, že Taehyung nedokázal pobrat skoro nic. Polovina první hodiny byla pro Taehyunga taková nudná, ubíjející, ale potom, když začal více přemýšlet o Jungkookovi a jeho osobnosti, tak začal pociťovat stupňující se bolest.
„P-paní učitelko? Mohu prosím na záchod?" zeptal se rychle Taehyung se zdviženou rukou a učitelka přikývla. Taehyung rychle vyšel na záchody, kde spadl na kolena a chytil se za hruď. „N-ne, te-teď ne, pro-prosím..."
----
:)
(:
Dobrou noc přeji všem a samozřejmě krásné a slaďoučké sny ^^
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Фанфик<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...