„Co to děláš?" zeptal se ho překvapeně Taehyung a Jungkook zčervenal. Skousl si ret a prohrábl Taehyungovi jeho vlasy.
„Je až moc velká zima a máš pořád mokrý vlasy... nasazuju ti kapuci," odpověděl mu Jungkook a nasadil mu kapuci. Oba dva zase vyšli a po delší cestě se ocitli u restaurace.
Vešli, našli si místo a už k nim přišla obsluha s tím, co si dají. Oba dva si něco vybrali a začali si povídat. Už o tom druhém věděli opravdu hodně a měli pocit, že oba dva věděli něco navíc, ale nevěděli co...Po jídle a dezertu Taehyung opět zaplatil a vyšli někam do neznáma. I když Taehyung věděl, kam jde.
„Jungkookie?" oslovil ho Taehyung a Jungkook se zarazil nad tou zdrobnělinou. „N-no?"
„Máš rád horory...?" zeptal se ho Taehyung a Jungkook přikývl. Taehyung mu ukázal mobil a Jungkook se podíval. „Tohle dává za hodinu a volná místa jsou... nechceš jít?"
„Jo, vlastně proč ne," zasmál se Jungkook a Taehyung přikývl.
„Dva lístky na Stáhni a zemřeš prosím... řada šest a sedadla deset a jedenáct," řekl Taehyung slečně a ta přikývla. „Sleva pro páry?"
Jungkook zčervenal a Taehyung si skousl ret. „Ano..." vydechl a pousmál se. Slečna mu dala lístky, popřála pěkný požitek a oba dva si šli stoupnout do řady na popcorn.„Uhh... byla to třiceti procentní sleva, tak jsem to-"
„V pohodě, hyung," zasmál se Jungkook a Taehyung se pousmál. „Fajn... tak jaký popcorn chceš?"
„Nemusíš mi kupovat i-"
„Chci ti to koupit, tak jaký?" přerušil ho Taehyung a Jungkook se podíval na výběr. „Sýrovo-slaninový..."
Když se usadili, vytrpěli reklamy na ostatní filmy a potom zhlédli celý film, tak se rozešli k Jungkookovi domů. Tam se ve dveřích Jungkook zastavil a skousl si ret. „Umm... dnešek byl úžasný," řekl Jungkook se sklopenou hlavou a Taehyung se usmál. Poprvé se doopravdy usmál a to bez jakéhokoliv problému. „To byl... a hlavně ty..." to druhé poté zašeptal tak, že to Jungkook neslyšel.
„Tohle je jako z nějakého filmu... jako rande," zasmál se rozpačitě Jungkook a Taehyung si skousl ret. „Jen chybí polibek na konec, že?"
Jungkook zvedl hlavu a Taehyung se k němu přiblížil.
----
kuk pt.3
že by byl kisseu?:)
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...