„Yoongi..." vydechl Taehyung a Yoongi zakroutil hlavou. „Drž hubu a nekomentuj to, nebo ti ještě vrazím."
Všichni se zasmáli a Taehyung taky. „Musím to říct. Bylo to roztomilé od tebe."
„Taehyungu, řekl jsem ať držíš hubu." Yoongi protočil očima a Taehyung se zasmál. „Kluci já... chápal jsem, proč jste to udělali. Nechtěl jsem vám ublížit a prostě... proto to bylo tak, jak to bylo."„Myslím si, že jsme si to vyjasnili dostatečně," řekl Namjoon a Taehyung přikývl. Mírně se pousmál a Hoseok se zasmál. „Pořád stejnej úsměv, co?"
Taehyungův úsměv se mírně rozšířil a Jungkook si skousl ret. „Má krásný úsměv."
Všichni zničehonic ztichli, když slyšeli Jungkookovu poznámku. Potom se ale rozesmáli a Jungkook zčervenal. „No a co... nemůžu komentovat svého přítele?"„To je tak roztomilý," vydechl Jimin a podepřel si hlavu dlaní. Hoseok do něj šťouchl a zasmál se. „Co je, já ti s Yoongim nestačím?"
Jungkook se zamračil a pozdvihl obočí. „O čem je tu řeč?"
„Ti tři se dali nějak dohromady. Nevím," řekl Namjoon a Jin se zasmál. „Vybalili to na sebe na Vánoce, když šlo o tvůj život. Jimin se strašně bál a ti dva ho uklidňovali. Nějakým omylem se dostali potom k jednomu z nich domů a tam se-"„Hele! Takhle to nebylo!" vyjekl Jimin s červenými tvářemi. Jin se zasmál a pokrčil rameny. „Říkám svou verzi, dítě mé. Nepřerušuj mě."
„Vůbec, nebudeš tu vykládat žádné lži," řekl Jimin a zacpal Jinovi pusu svou dlaní. „Máš tak malou ruku, že i přes to mě slyšíte," zasmál se Jin a Jimin svou ruku uraženě stáhl.
Jungkook se podíval na Taehyunga, který vypadal hodně... zamyšleně. Neměl kamenný výraz, spíše... posmutnělý.
Po pár vteřinách se jeho oči zaplnily slzami a on sklopil hlavu, co nejvíce to šlo.
----
Popravdě netuším, kdy bude konec, ale odhaduji možná... 100? Něco kolem toho ^^
Další příběh pořád nevím, který bude, jelikož 2 a 3 je hodně vyrovnaná, tak uděláme druhé kolo hlasování.
BTW. to "možná" u toho Mpreg je doopravdy jen možná! Když se mi to tam bude hodit, tak to tam bude, což je velká pravděpodobnost. U té 3 je malá pravděpodobnost, že by se tam našlo něco takového, ale u každého příběhu je malá šance (jen to tam nepíšu, když je ta šance opravdu malá :D) Takže tak ^^
Právě jsem chtěla napsat, jak jde zatím sobota a potom jen vidím to slovo "neděle" a mám ihned pocit, že jsem skočila v čase :''''')
TAK, jak se cítíte, když už je ZASE konec víkendu? (((:
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfic<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...