Po pár vteřinách tichého přemýšlení Jungkookovi něco došlo. „Cos jí udělal?!" vyjel na něj Jungkook a odstrčil jeho ruku. Sehun ho poplácal po tváři a udělal krok vzad. „Víš, že Hyun má hodně zajímavý matroše?"
„Tys jí něco-"
„Nojo, nedramatizuj to. Jo, dal jsem jí něco do pití, jinak by s tebou nic mít nechtěla. Nejlepší je, že ale ten nejhorší účinek začal asi po dvou hodinách, kdys jí ojel."„Potom jsem jí našel jak se svíjí v bolestech na chodbě a já jí trošku bolesti přidal. Nevšiml sis ani těch modřin, které na sobě má doteď? Nebo ta jizva na noze?" zasmál se Sehun a Jungkook mu dal pěstí. „Tos dosral! Jak můžeš být tak odporný?!" vyjel na něj Jungkook a potom uslyšel tichý vzlyk.
Otočil se za sebe a tam viděl překvapenou Taeyeon, která vše slyšela a byla zohavená z toho, že si absolutně nic nepamatovala po mini útržcích o noci s Jungkookem.
„Panebože, Taeyeon..." vydechl Jin a Taeyeon si zakryla ústa. Chytila se tou druhou za břicho a cítila, jak se jí podlamují nohy. „T-ty jsi ta-tak odpo-odporný..." vzlykla Taeyeon a Jungkook se otočil na Sehuna. Tomu dal ještě ránu a potom přišel k Taeyeon, která už klečela na zemi s Jinem vedle ní.Sehun posměšně odešel a Jungkook začal Taeyeon utěšovat.
„P-panebože, já-já to ne-nevěděla..." vzlykla Taeyeon a Jungkook ji s Jinem objal. „N-nic si z t-toho ne-nepamatuju a p-panebože... t-to není mo-možné. M-mám dítě s ně-někým tak odpor-odporným..."
Jin ji pohladil po zádech a povzdechl si. „Taeyeon, tohle zvládneš..."
„Ne-nezvládnu... j-já to dí-dítě nechci. Ju-jungkook je úžasný člo-člověk, t-tak proto bych si ho necha-nechala, ale Sehun je g-grázl..."
„Tak stra-strašně m-mě to bolí..."----
Poslední kapitolka za dnešek, doufám, že se krásně vyspinkáte, budete mít sladké sny, ALE NE MOC SLADKÉ, JINAK BUDETE CHTÍT BĚHAT PO STROPĚ A JÍST BOTY.
teď mě tak napadá...
Myslíte, že za 200 let třeba se budou umět rozmnožovat boty a nebo skleničky?
Jak vlastně chutná bota?...
Okay, není to vtipný, chápu. Jdu spát:)
Love and Purple you all <3
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...