85. Kapitola

1.1K 202 9
                                    

„Cože?" Jungkook absolutně nechápal to, co Taehyung řekl. Taehyung si povzdechl a začal vysvětlovat.
„Spal jsi... včera jsi prostě odpadl a já tě našel. Zavolal jsem tvému tátovi, který nás odvezl sem a já se o tebe nějak postaral," zamumlal Taehyung a Jungkook se zamračil. „T-takže Sehunovi kámoši..."
Taehyung pozdvihl obočí a zakroutil hlavou. „Nic se nestalo... Nějakým způsobem jsem jim zdrhl, nic se nestalo, Jungkooku..." zašeptal Taehyung a Jungkook si oddechl. 

Rychle si Taehyunga k sobě přitáhl a objal ho. „Bože... s-strašně jsem se bál," vydechl Jungkook a Taehyung ho objal nazpět. Jungkook se bál, že nedokázal Taehyunga ochránit... A Taehyung věděl, že Jungkooka dostal do nebezpečí, což ho mrzelo.
„Nechtěl jsem, abys potkal Sehuna... Doufám, že ti nic neudělal..." zamumlal tentokrát Taehyung a Jungkoko zakroutil hlavou. „Ne... jsem v pohodě."

Oba dva tam jen seděli v objetí dalších pár minut a nakonec se jim do pokoje přiřítila Jungkookova mamka. 
„Jungkookie, jak ti je?" zeptala se ho ihned a Jungkook se odtáhl od Taehyunga. „F-fajn... jen mě pořád bolí hlava."
„To se nedivím... měl si vysokou horečku a mám pocit, že ti ještě úplně neklesla," řekla jeho máma a podala mu prášek. „Zapij ho a potom dojdi s Taehyungiem na oběd." 

Taehyung Jungkookovi podal nějaký huňatý svetr a když Jungkook stál na nohou, tak mu ho oblékl, přičemž mu potom vtiskl polibek na rty. „Budeš nemocný," řekl Jungkook a Taehyung se uchechtl. „Ale houby... mám dobrou imunitu."

Jungkook se usmál, stáhl si více rukávy a sladce si zívl. Taehyung se na něj podíval a pohladil ho po tváři. „No... proti tvé roztomilosti tedy dobrou imunitu nemám..."
Jungkook zčervenal, praštil staršího do ramene a pomalu s ním došel do kuchyně, kde se všichni najedli. 

Jungkook po zbytek dne byl v posteli s Taehyungem, dívali se na filmy, hráli hry a nebo si jen povídali. Nakonec Taehyunga odvezla Jungkookova mamka a Jungkook tak mohl o něco klidněji usnout.

----

Omlouvám se, že jen jedna. Měla jsem v plánu toho napsat více, ale po snídaobědovečeři (jedla jsem při filmu) jsem usnula u konce a nakonec se probudila teď úplně rozbitá. :')

I wish you good night, good night, good night 
good night, good night ^^

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat