~ Crni anđeli ~
●18.deo●
✻VEČE✻
✦Šej✦
Od toliko glupih i nevažnih papira na koje sam potrošila vreme nisam ni stigla da pogledam naš novi zadatak. Lepo mi je počeo rad u kancelariji, baš lepo!
Zakrči mi stomak, pa nervozno skupim obrve. Od ovog rada sa papirima nisam ništa za večeru spremila, sad ćemo svi gladovati ili ćemo opet picu naručiti.
Začujem dva puta tiho kucanje, pa izgovorim "uđi" i pojavi se Denz.
D: Večera.
Nestane odmah ostavljajući odškrinuta vrata, te prevrnem očima. Uvek viče na sav glas da se kuća zatrese kad zove na večeru, a sada je došao da mene da me pozove.
Šta si danas uradio budalo kad sam te poljubila? Sklonio si se i otišao bez reči! I posle se ponašao kao da se ništa nije ni desilo!
Ustanem od stola i sporo odšetam do kuhinje držeći se za glavu koja je već počela da me boli od gladi. Na trpezarijskom stolu ugledam pečeni krompir sa piletinom u tepsiji, pa iznenađeno podignem obrve.
Š: Šta je ovo?
D: Spremio sam večeru, šta?
Š: Aha..
Sakrijem iznenađenje u svom glasu pa skoro pa nezainteresovano sednem na svoje mesto, a ubrzo se pridruže i Markus i Kleo za stolom.
M: Kako si se snašla danas?
Š: Dobro.
M: Što si neraspoložena?
Š: Nisam nisam.
Osmehnem se dovoljno da njemu zamažem oči, pa nastavim sa jelom.
K: Ne, ovo je Denz spremao a ne Šej.
M: Mhm. I ja sam prepoznao, ali je dobro.
Š: Mhm.
Malo tiše i nezainteresovano promrmljam namerno da zvučim iznervirano, što i jesam. Neće on to sigurno primetiti ali me ništa ne košta da mu teram inat.
Ostatak večere je protekao u tišini bez da me Markus pita o novom zadatku.
M: Kleo, moram sa tobom nešto ozbiljno da razgovaram.
Uplašeno ga je pogledala, pa izađoše iz kuhinje praveći nam situaciju kao i jutros.
Š: Zašto me mrziš?
Ne izdržim više da ne progovaram sa njim, pa prekrstim ruke naslanjajući se na crnu mermernu kuhinjsku ploču.
D: Ne mrzim te, zašto bih?
Š: Nešto ti smeta kod mene! Šta te to kod mene nervira?
D: Mlada si, nepromišljena, nemaš pojma u šta se upuštaš!
Pretpostavim da misli na ulazak u bandu, pa još više stegnem pesnice.
Š: Što? Lepo sam rešila prvi zadatak.
D: Ne mislim na to!
Š: Misliš na poljubac?
Okrene glavu od mene pa ja složim zbunjeni izraz lica i stavim ruke u džepove.
Š: Taj poljubac... ja... nisam imala..
D: Šta nisi imala?
Š: Nisam imala prvi poljubac... sve do danas.
Vrati pogled na mene, ali više nije bio besan, a nisam ni ja više.
D: Zato si to uradila?
Š: Verovatno, nije SAMO zbog toga sigurno...
Spustim pogled prolazeći kroz kosu umorno i poraženo jer sam to baš morala da mu kažem.
Otići će i sada, sigurna sam u to, kao što je i jutros otišao.
D: Zaslužuješ onda pravi prvi poljubac.
Ni ne stignem da podignem glavu, osetim njegovu ruku oko mog struka pa me smesti uz hladan frižider. Približi mi se jako blizu lica da mi se ruke same popenju na njegova ramena.
Osetim ubrzano disanje i brzo kucanje mog srca, pa ponovo osetim njegove usne kad se nežno spustio do njih sporo sklapajući oči.
Jeza mi prođe sve od usana do nogu od njegovog poljupca pa se opustim iako me samo jedna njegova ruka drži. Nežno, ali čvrsto. A usne još mekanije nego jutros, opuštenije, ne samo da uzvraćaju svaki moj poljubac već me i same usne teraju da ga pratim i da se samo prepustim njima. Neizmenično mi je ljubio donju pa gornju usnu, čak bi ih i liznuo blago, ali nije prestao dok svaki milimetar usana nije poljubio.
Odvoji se od mene i nasloni čelo na moje, pa me nežno pogleda blago dodirivajući moj nos.
D: Ovo ti je prvi poljubac..
Tiho šapne, te se osmehnem na kratko i postavim mu ruke na obraze. Ponovo ga privučem usnama ovog puta ispreplitajući i jezik pomalo, a on me uhvati za struk obema rukama. Snažno me je držao uz sebe da sam svaki njegov jak mišić osećala. Potpuno sam se opustila i podivljala u njegovim rukama da nisam ni bila svesna da Markus ili Kleo mogu naići svakog trenutka.
Š: Jesam li sad nepromišljena..?
Tiho ga upitam prelazeći prstima po njegovom obrazu, te on prevrne očima ali ovog puta jako slatko.
D: Jesi.
Osmehnem se i propnem se na prste čvrsto ga grleći, pa izdahnem spokojno u njegovom zagrljaju dok mi njegov miris upija koža.
YOU ARE READING
Crni anđeli [ZAVRŠENA]
Mystery / ThrillerDve bande, jedan grad, jedna devojka a dva momka i svako ima svoju stranu. Čežnja za zauzetom devojkom i borba za prvo mesto je ono što je prevazišlo svaku granicu. Toliko trka, toliko brzine, toliko pucnjava, toliko prašine. Jedan deo grada beo zbo...