Crni anđeli - 56. deo

113 1 0
                                    

~ Crni anđeli ~
●56.deo●
✻SLEDEĆI DAN U 18H✻
✦Kleo✦
Vrtim prsten na svom prstu ne skidajući osmeh sa lica, pa se naslonim na Šejine jastuke.
Š: O Bože, hoćeš skinuti taj kez sa lica više?!
K: Ne smaraj Šej!
Odbrusim joj i dalje sa osmehom, pa ukrstim noge.
Š: Od sinoć ne mogu da poverujem da ste od svađanja zbog glupe Ene došli do prosidbe..!
K: Ne znam ni ja...
Namrštim se iznenada čuvši neko lupanje u Šejinom kupatilu, te ona izađe sa viklerima na glavi.
Š: Al lep je prsten..!
K: Na šta to ličiš?
Počnem da se smejem njenim viklerima, te ona prevrne očima i zatvori vrata od kupatila. Nakon par minuta se pojavila samo u donjem vešu pa primetim njenu svežu tetovažu.
K: Denz je radio, a?
Š: Mhm, juče. Sreća pa se tetovaža lepo primila, mogu već danas da se okupam - taman za bal..!
Trepne par puta sa šašavim osmehom na licu, pa se i ja nasmejem.
K: Vi ste se baš lepo zbližili..
Š: Baš jesmo.. Veoma se lepo osećam pored njega..!
Sa uzdahom i prelepim osmehom izgovori sklapajući oči, te se osmehnem i ja. Mnogo se ona zaljubila u njega..!
K: Smem li da pitam šta ste radili dok nas nije bilo?
Š: Bolje nemoj. I ne bi trebala baš tu da ležiš..
Prebacim pogled na posteljinu pa lagano ustanem sa kreveta odmahivajući glavom.
K: Gde se još niste pohvatali..?
Š: Ako počnem da ti pričam, zakasniću! Pomozi mi oko haljine!
✦Denz✦
M: Nemoj da daješ Šej da pije, ne treba i ona da postane alkoholičar kao otac..!
D: Tako ćemo biti sumnjivi, jedna čaša vina joj neće škoditi.
Osmehnem mu se kad se nevoljno složi sa mnom, pa počnem ponovo da oblačim sivi sako.
M: Koliko ćeš još puta nameštati tu odeću?!
D: Ne znam, ne stoji mi sivo izgleda.
M: Mogao sam svoje crno odelo da ti dam, ali ti nećeš..!
D: Crno mi tek ne stoji.
Iznervirano prevrne očima jer ga i ja nerviram pored Kleo i Šej koje se već više od dva sata spremaju na spratu. Za manje od sat vremena počinje bal, a one još nisu gotove. Tačnije, Šej nije gotova. Šta li se toliko sprema..? To je samo haljina, cipele i kosa, šta radi više..?!
K: Markuse, uzmi bubice za Denza i Šej iz kancelarije!
Brzo je otrčao u kancelariju ostavljajući me u prizemlju stepeništa samog. Nesvesno podignem pogled i na vrhu stepenica ugledam Šej, višu nego inače, u crnoj šljaštećoj haljini. Osetim da mi se vilica spustila na šta se osmehnula spuštajući pogled. Kosa podignuta u punđu gde su samo mali pramenovi uvijeni i padaju joj preko lica, a šminka joj daje stariji izgled, ali i dalje samo ja vidim tu malu devojčicu u njoj. Kleo je znala da ću ovako da reagujem, zato je sklonila Markusa. I bolje što je sklonila, ne bih mogao da se kontrolišem. Začarala me je u sekundi...
Zašto baš sad moramo na bal?! Zašto jednostavno ne mogu sad da je prebacim preko ramena i odvedem u svoju sobu da je ne puštam iz ruku cele noći?!
U štiklama se spustila do mene, te ponovo spoji pogled sa mojim. Blago me noktom bocne u bradu zatvarajući mi usta, pa se Markus vrati noseći bubice za nas te ih stavimo u uši.
M: Možemo da krenemo.
Zajedno svi izađemo iz kuće te sednemo u auto - Markus na vozačko mesto, ja do njega, a devojke sednu pozadi. Velika vila, veća od naše kuće barem tri puta, našla se ispred nas nekon dvadesetak minuta vožnje. Taman smo stigli među prvim gostima.
K: Mi ćemo biti u autu dve ulice odavde. Lepo se zabavite!
Osmehnem se neprimetno, te izađem iz auta i otvorim Šej vrata. Kako ne bi pala sa onih štikli, uhvatim je blago za ruku i pomognem joj da izađe. Markus i Kleo su izašli iz te ulice, te pružim ruku ka Šej.
D: Uđimo unutra, gospođice Šej.

D: Uđimo unutra, gospođice Šej

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Crni anđeli [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now