~ Crni anđeli ~
●58.deo●
✦Šej✦
Čvrsto držim Denza za sako dok on pokušava da me sakrije i zaštiti iza sebe. Andrea ni on ni ja nismo očekivali uopšte. Bili smo spremni na neke probleme i slične upade, ali Andrea nismo imali ni na kraj pameti.
A: Denz i Šej.. Kako romantično!
Odmah se ustremio na nas, a mislili smo da je porodica Kesl meta. Ipak stanem pored Denza ne želeći da izgleda da se plašim njega, iako je on taj koji je naoružan.
A: Uživate svakim trenom, zašto ne bismo malo poremetili to?
Osetim kako mi žile na vratu iskaču od besa, te mu se ipak suprotstavim.
Š: Šta bre ti pričaš? Šta hoćeš?!
A: Sad kad si mi se obratila, i tebe ću uništiti.
Treći pucanj odjekne u dvorani i ja vrisnem od bola koji mi nastane u levoj ruci, pa se uhvatim za to mesto padajući na pod.
D: Šej!
Denz me odmah uhvati čvrsto mi pritiskajući ranu iz koje izlazi sve više krvi. Peče metak kao đavo!
Š: Jebote..!
Prorežim kroz zube trpeći ogromnu bol dok su se ostali ljudi povukli što dalje od nas i Andreovih ljudi.
D: Dobro je, previćemo te i bićeš dobro..!
Denz me je smirivao sve dok ga nisu na silu odvojili od mene. Čula sam kako se bori svom snagom da se izvuče iz ruku Andreovih ljudi, ali uprkos svoj njegovoj snazi koju ima nije uspeo.
A: Lepo se oporavljaj sama Šej..
Zlobno mi se osmehne prateći svoje momke koje odvode Denza, te prorežim još bolnije nego malopre.
M: Šej!
Markus čučne pored mene nakon par minuta glasno me dozivajući.
Š: Denza su...
Počnem da se tresem nekontrolisano, dok mi je Kleo lupala blage šamare. Ni to ne radi, počinje sve da mi se crni pred očima i Klein glas čujem kao iz daljine.
K: Pada u nesvest...
✦Denz✦
U podrumu, verovatno Andreovom su me vrlo brzo salomili i vezali ne konopcima, već lancima. Koliko god sam se otimao, nisam mogao sam protiv njih četvorice. I sada, kada cimam lance ne uspeva mi jer su čvrsto zabetonirani.
A: Budi miran, Denz.
Andre uzme stolicu i sedne napram mene, te se naslonim na hladan betonski zid.
D: Ti znaš da sam jači od tebe i da mogu lagano da te sredim?
A: Ti lanci mi nešto govore drugačije.
Pakosno mi se osmehne na šta prevrnem očima i izdahnem.
D: Imaš sukobe i okršaje sa Markusom godinama, a sa mnom nikada nisi. Šta hoćeš od mene sad?
A: Ohoo! Imam ja sukobe još odavno sa tobom! Samo eto, sad ću da ih dokrajčim. Mogao sam možda Šej umesto tebe...
D: ŠEJ NE DIRAJ!
Dreknem na njega besno što je njemu i odgovaralo da se ja iznerviram. Mene i može da muči, ali nju nikako. I za onaj metak koji je dobila će mi platiti!
D: Nju ni slučajno da nisi pipnuo!
A: Sad si bitan samo ti. Tačnije, kako ćeš ti da preživiš ovu noć.
D: Šta je, ubićeš me?
A: Ne, prvo da se malo prisetimo prošlosti..
Zbunjeno se namrštim disajući duboko dok rukama neprimetno pokušavam da se izvučem iz lanaca.
A: Mora da ti je teško palo kad je Šej primila metak..
D: Rekao sam ti nešto! Nju ne diraj više!
A: Jesi li se setio možda Lejle tad? Jesi li mislio da će Šej da umre kao Lejla?
Prekine me na trenutak, te ga pogledam hladno i zbunjeno. Kako on zna za Lejlu..?
D: Kako ti znaš za nju? I kakve ona veze ima sa ovim?
Nasmeje se gromoglasno, te progutam knedlu dok me ponovo ne pogleda mrtvim očima.
A: Pa šta misliš, ko je ubio Lejlu?
YOU ARE READING
Crni anđeli [ZAVRŠENA]
Mystery / ThrillerDve bande, jedan grad, jedna devojka a dva momka i svako ima svoju stranu. Čežnja za zauzetom devojkom i borba za prvo mesto je ono što je prevazišlo svaku granicu. Toliko trka, toliko brzine, toliko pucnjava, toliko prašine. Jedan deo grada beo zbo...