~ Crni anđeli ~
●50.deo●
✦Kleo✦
Zbunjeno spusti telefon, te se okrene ka meni polako.
M: To je čudno..
K: Šta to?
M: Pomislio sam da je Šej sa nekim... u.. Znaš već. A kaže mi da trči.
K: Misliš da je sa nekim dečkom?
Prekrstim ruke ispitivajući ga, a izgleda da će se Denz i Šej sami otkriti.
M: Ne znam, pomislio sam to u trenutku.
K: Pa dobro, šta je tu loše ako ima nekoga?
M: Uh, ne stvaraj mi tu sliku u glavi!
Osmehnem se pa se bacim na krevet grizući usnu. Zamišljeno je kolutao očima, pa se poduprem na laktove.
K: Sumnjaš na nekoga?
M: Ma jok! Reći ću Denzu da je drži na oku za svaki slučaj.
Da, reci Denzu koji joj pravi te uzdahe..! Kao da će te poslušati.
K: Što se toliko brineš oko nje? Mora jednom naći nekog dečka.
Nezadovoljno skupi obrve sedajući na tabure ispod kreveta, pa protrlja čelo.
M: Ne treba joj još to...
K: Brineš se da tvoja seka ne bude sa nekim huliganom?
M: Ne rugaj se!
Iznervirano vikne pa ode u kupatilo na tuširanje, a ja počnem da se smejem. Ništa ti nisi shvatio Markuse..! Taman što je zatvorio vrata kupatila, oglasi mu se telefon. Znam da neće izaći zbog poruke iz kupatila, te sama uzmem telefon i otvorim poruku.
"Možemo da se nađemo večeras kad Kleo zaspi.. Dođi kod fontane. Ena"
Stegnem telefon u ruci snažno da osetim kako počinje da krcka, pa besno ustanem sa kreveta.
K: MARKUSE!
Živčano se razderem da on uplašeno istrči iz kupatila već raskopčane košulje.
M: Šta?!
K: Šta je ovo?!
Pokažem mu telefon i poruku na ekranu dok ubrzano dišem.
M: Šta ona opet hoće?
K: To ti meni reci! Rekla sam da ću joj oči iskopati sledeći put! Izgleda da ću i tebi!
M: Ne misliš valjda stvarno da se viđam sa njom?
Bacim telefon na krevet, pa besno prekrstim ruke.
K: Možda i nju krešeš kao mene! Možda ti nisam dovoljna!
M: Ljubavi, nikad to ne bih uradio...!
K: Ma da!
Uhvatim ga za ramena i izguram iz spavaće sobe, a zatim i iz celog apartmana pa zaključam vrata.
M: Kleo ljubavi..!
Počne da lupa na vrata, a ja samo besno udarim u njih.
K: Idi govori to "ljubavi" onaj šuntavoj Eni!
M: Ne mogu da vičem na sred hodnika.. Znaš da ti to nikad ne bih uradio..!
Znam i ja vrlo dobro da mi ne bi uradio, zna da bih ga unakazila da mi to uradi.
K: Odakle joj onda tvoj broj?
M: Ne znam..!
K: E pa razmisli tu!
Odem nazad u spavaću sobu i zgrabim njegoh telefon i okrenem broj sa kog je stigla poruka.
E: Oh, Markuse!
K: Slušaj me kurveštijo propala! Upozorila sam te prvi put šta će ti biti ako se ponovo približiš mom dečku, a ti ne slušaš! Moli Boga da te rođena majka prepozna kad te dohvatim!
Iznervirano prekinem vezu i bacim telefon negde u ćošak sobe, pa zadihano sednem na ivicu kreveta. Nije me briga ni što je pala noć, ni što smo u hotelu, ali Markus neće spavati u apartmanu večeras, neka se snađe sad.
YOU ARE READING
Crni anđeli [ZAVRŠENA]
Mystery / ThrillerDve bande, jedan grad, jedna devojka a dva momka i svako ima svoju stranu. Čežnja za zauzetom devojkom i borba za prvo mesto je ono što je prevazišlo svaku granicu. Toliko trka, toliko brzine, toliko pucnjava, toliko prašine. Jedan deo grada beo zbo...