~ Crni anđeli ~
●12.deo●
✻SLEDEĆI DAN✻
✦Šej✦
Budući da sam zaspala tek negde oko pola tri ujutru plačući i time vlažeći jastuk, neispavana sam ustala tačno u osam. Na brzinu sam pojela nešto u kuhinji, pa sam tek posle jela začula glasove u kancelariji za sastanke.
Pritezajući zavoje na dlanovima, polako uđem u kancelariju i ugledam samo Markusa i Denza kako crtaju nešto po papirima.
Š: Gde je Kleo?
M: Sprema se u kupatilu.
Denz izbegava da me pogleda kao i ja njega, samo se nadam da nije ništa rekao Markusu za sinoć.
M: Jesi li ti spremna za zadatak?
Š: Jesam.
Sa smeškom me upita pa mu uzvratim, izgleda da mu Denz ništa nije rekao.
K: Tu sam. E i ti si stigla!
Zagrli me kada me ugleda, pa prođe pored mene do stola.
K: Imamo li neki plan?
Markus i Denz se uhvate za čelo nervozno, te shvatim da imamo zadatak a plan za njega uopšte nemamo.
Š: Šta se dešava?
K: Imamo samo tri sata da upakujemo tonu marihuane i da je prevezemo na odredište 200 kilometara odavde.
Pažljivo je slušam dok mi priča zadatak, pa sačekam da čujem problem. Ali već znam koji je.
Š: Nemamo dovoljno vremena, zar ne?
✦Kleo✦
Svo troje pogledamo u nju jer je tako orna za rad a ne shvata da je ovo veliki problem. Na dan rešavanja zadatka mi nemamo plan.
K: Ta tri sata nam samo treba da upakujemo marihuanu, a treba nam još najmanje dva sata da je prevezemo.
Izdahnem nervozno i počnem da masiram čelo jer nam vreme prolazi.
Š: Koliki novac je u pitanju?
M: Sto hiljada.
Š: A da tražimo zamenu?
Svi zbunjeno pogledamo u nju dok se ona osmehuje kuvajući plan u svojoj glavi.
M: Kakva zamena?
Š: Da dobijemo 5 sati za zadatak a da nam daju manje para. Odričemo se dela novca za malo više vremena. Recimo 70 hiljada?
Zamislim se malo, pa pogledam u Markusa. Razdvojenih usana je promatrao Šej, pa se i osmehne.
M: To bi moglo da upali. Hajmo onda da se dogovorimo sa njima.
Ubrzo nakon vožnje smo ušli u veliko i hladno skladište gde su tamnoputi momci sa maskama preko polovine lica čekali nas.
Xx: Taman na vreme, bolje požurite da stignete sve da odradite.
M: Imamo drugu ponudu.
Xx: Dogovor nije bio takav.
M: U interesu je za obe strane da roba bude prenešena. A za to nam treba više vremena od ponuđenog.
K: Odreći ćemo se dela novca u zamenu za više vremena.
Stanem odmah pored Markusa glasno se obraćajući momcima, pa se oni međusobno pogledaše.
Xx: Na koliko novca se spuštamo?
M: 70 hiljada i dobijamo dva sata više.
Jedan od njih se osmehne ironično, pa prekrsti ruke.
Xx: Ne može. Dobijate dva sata više i 60 hiljada.
Šej se sada već grubo približi i stane sa Markusove druge strane.
Š: 65 hiljada. Zadnja ponuda.
ESTÁS LEYENDO
Crni anđeli [ZAVRŠENA]
Misterio / SuspensoDve bande, jedan grad, jedna devojka a dva momka i svako ima svoju stranu. Čežnja za zauzetom devojkom i borba za prvo mesto je ono što je prevazišlo svaku granicu. Toliko trka, toliko brzine, toliko pucnjava, toliko prašine. Jedan deo grada beo zbo...