~ Crni anđeli ~
●28.deo●
✻SLEDEĆI DAN✻
✦Kleo✦
Osetim nežne i tople poljupce u vrat, pa se sklopljenih očiju široko osmehnem. Posle onako teškog dana, ovo je najlepša stvar za dobro jutro. Najednom poljupci prestanu, pa nezadovoljno zakukam.
M: Evo još..
Kroz smeh izgovori nastavljajući gde je stao, pa se ponovo stvori osmeh na mom licu.
K: Dobro jutro..
Okrenem se ka njemu i susretnem se sa njegovim sanjivim očima i razbarušenom kosom.
M: Dobro jutro ljubavi...
Ostavi mi kratak poljubac na usnama i nastavi da leži na mojim grudima.
K: A ne, moram ustanem..!
Nezadovoljno me je samo još više stegao uz sebe, ali uspem da se izvučem iz kreveta.
K: Nema spavanja više! Skoro će podne.
Pogodim ga jastukom i začujem njegov smeh, ali gospodin je previše lenj da bi ga sklonio sa face. Nakon što izađem iz kupatila, brzinski obučem maskirane pantalone i običnu belu majicu kratkih rukava, te izađem iz sobe. Nigde nikoga nema pa odem u kancelariju gde pronađem Šej.
K: Mislila sam da nema nikoga u kući.
Š: Dobro jutro i tebi spavalice!
K: Šta radiš to?
Š: Imamo prijavu za ulazak u bandu od nekog Troja, pa gledam da li on može biti novi član.
Klimnem glavom dok na brzinu prelazim pogledom preko papira u njenoj ruci.
K: Jesi li videla Denza negde?
Š: Ne!
Vikne malo glasnije te je zbunjeno pogledam i vidim da se nešto meškolji.
Š: Mislim, nisam... Možda spava još.
K: Da se ne dešava nešto među vama?
Podignutih obrva je upitam i primetim da ona guta knedlu nervozno.
Š: Ne, zašto?
K: Baš ste lepo oboje raspoloženi ovih dana, pa sam zato pomislila..
Š: Ne, ne...
Osmehne se i brzo se vrati papirima, te podignem obrve na kratko i odem kroz trpezariju na terasu. Sedeo je Denz i pio kafu.
K: Prva jutarnja?
D: Druga.
Nasmejem se, pa se naslonim na ivicu stola preko puta njega. Bio je vidno raspoložen.
K: Raspoložen si, izgleda da si konačno odspavao kako treba.
D: Ma samo sam dva sata maksimalno spavao.
K: Da se ne dešava nešto između tebe i Šej?
✦Denz✦
Upita me takvo direktno pitanje dok uzimam još jedan gutljaj, pa je ispod oka pogledam.
D: Ne, zašto?
K: Zanimljivo, istu rečenicu je i Šej rekla malopre.
"Iznenađeno" podignem obrve na kratko, pa slegnem ramenima. Ponovo uzmem šolju u ruke, pa mi je Kleo otme i pomeri je.
K: Hoćeš da mi kažeš da nisi ni na jedan milisekund pomislio na poljubac sa Šej?
Držim ironičan izgled lica, a u meni su upravo tri vulkana eksplodirala. Sve slike od naših poljubaca i maženja su ispred mojih očiju, a ja se suzdržavam da to slučajno ne pokažem.
K: Ili da si pomislio na seks sa njom?
Progutam knedlu ne govoreći ništa, ali sada mi već nije svejedno jer je sinoć tako malo falilo da i seks padne.
D: Ne, o čemu ti pričaš?
K: Hoćeš mi reći da te ne privlači Šej uopšte?
Zaćutim odjednom jer bih debelo slagao kad bih rekao suprotno, te Kleo samo klimne glavom smešeći se zadovoljno.
K: Tako sam i mislila.
Ustane sa stola i krene nazad u kuću, ali je zaustavim.
D: Kleo...
K: Neću reći Markusu na šta sumnjam, opusti se.
Zatvori staklena vrata terase i izgubi se negde, pa se osmehnem široko. U veliku nevolju ću da upadnem ako Markus sada sazna. A u ogromnu nevolju ću da upadnem i ako kasnije sazna.
YOU ARE READING
Crni anđeli [ZAVRŠENA]
Mystery / ThrillerDve bande, jedan grad, jedna devojka a dva momka i svako ima svoju stranu. Čežnja za zauzetom devojkom i borba za prvo mesto je ono što je prevazišlo svaku granicu. Toliko trka, toliko brzine, toliko pucnjava, toliko prašine. Jedan deo grada beo zbo...