Crni anđeli - 102. deo

111 2 0
                                    

~ Crni anđeli ~
●102.deo●
✻JUTRO✻
✦Šej✦
Slušajući blage šapate malo dalje od mene, znatiželja me natera da se polako budim i da otvorim oči lagano. Izmoreno dišem i sada već jače sunce nego ovih dana mi bije u oči i tera me da ih i otvorim i zatvorim u isto vreme. Polako počnem da mrdam glavom, te kroz još uvek poluotvorene oči ugledam mog Denza okrenutog leđima kako se ljulja i šapuće. Pored njegovih ruku se nazire čista bela tkanina, te uzdahnem kako bi me primetio. Istog trena se okrene ka meni i tada primetim da u naručju drži malenu bebicu. Iznenadila sam se kako je mala obzirom da je moj stomak bio dosta veći.
D: Mama nam se probudila.. Hoćemo da joj poželimo dobro jutro..?
Tiho se obraćao bebi, pa je konačno prišao meni i polako mi ju je pružio u ruke. Uplašila sam se jako, mislila sam da ću je ispustiti, ali onda sam je u naručju držala i videla kako zatvorenih očiju traži nešto. Traži mene.
D: Naš maleni te konačno upoznaje..
Podignem obrve radosno, pa tek tada primetim da na beloj tkanini u kojoj je umotan postoje plavi detalji. Dobili smo sina...
Osetim poljubac na obrazu, pa se suznih očiju okrenem ka Denzu. Postavio je ruku na moje srce zabrinuto me gledajući.
D: Uplašila si me mnogo, mala...! Stalo ti je srce..
Ispustim par suza koje on obriše, pa sedne pored mene na krevet.
Š: Ja...
D: Dobro je, sad si sa nama..
Š: Gde si ti bio..?
D: Spavao sam tu pored tebe.. Malopre su ga doneli..
Prebacim pogled na našeg malog koji izbacuje ručicu iz povoja, pa se osmehnem.
Š: Baš je mali..!
Utom otvori svoje malene okice i tada ugledam da ima potpuno identične oči kao Denz. Prodorno plave oči u koje sam se zaljubila!
Š: Denz, iste tvoje oči...!
D: I ja tek sad vidim...!
Naslonio je bradu na moje rame pa smo ga sa osmehom gledali neprestano.
Š: Sve sam vas prepala, umalo da odem i da vas sve ostavim...
D: Moraćemo duže da ostanemo u bolnici, ipak moraju da te kontrolišu zbog srca.. Do tad će Markus i Kleo spremiti sve za bebu kući..
Uzme ga u ruke jer sam se ja već umorila, ali i dalje ostane da sedi pored mene na krevetu. Naslonila sam se na njegovu snažnu ruku i prstom sam mazila bebine malene nogice.
D: Istražio sam neka imena..
Š: Istražio si?
D: Mhm, dok si ti spavala jutros. Šta misliš.. Ejb?
Š: Ejb? Našao si neko značenje?
D: Da, u prevodu znači "otac mnoštva", ali je to nekako podsetilo na mene. Da sam se ja ponašao kao otac drugima. Uvek sam branio mlađe od sebe i uvek sam mlađima pomagao. Možda ne dovoljno... Ali želim da on to predstavlja, da mene nadmaši u tome i da njegovo ime samo kaže ko je on...
Sa ponosom sam slušala svaku njegovu reč, šta želi da naše dete postane i umalo sam ponovo zaplakala. Brzo klimnem glavom i pogledam u njegove oči.
Š: Odlično je, mislim da će mu pristajati...
Spusti se do mojih usana i otisne nežan poljubac, pa ostavi poljubac u kosicu i malenom Ejbu.
Š: Ejb, mali Ejb Garsija.. Nema boljeg imena za njega..
Pređem mu rukom po stomačiću, pa se iznenada setim nečega.
Š: Gde su Markus i Kleo?
Ironično je podigao obrve i namignuo, te se još više osmehnem. Konačno su se pomirili i vratili na staro! Sad sam još srećnija! Ejb počne da plače, te se i Denz i ja nasmejemo.
D: Izgleda da je već ljubomoran..
Š: Na koga li je samo..?
Podsetim ga na onaj dan kad je ljubomorisao na Troja, ali nas opet Ejb prekine svojim plačom.
D: Mislim da nije ljubomoran, nego gladan..
Pažljivo mi ga opet smesti u ruke, pa mi pomogne da otkrijem svoje grudi kako bih ga podojila. Halapljivo počne da sisa da se na trenutak štrecnem jer je veoma čudan osećaj.
D: Dobro si..?
Š: Jesam, samo sam umorna jako...
Sedne ponovo do mene dok Ejb ne prestaje da sisa, pa me obgrli oko ramena i nasloni na sebe.
D: Nasloni se i uživajmo zajedno u prizoru..
Ejb je već zatvorio okice i ručicom me je uhvatio za grudi ne prestajući da guta mleko. Tako mali, a tako će brzo porasti koliko će jesti. Želim da svaki njegov pokret upamtim zajedno sa Denzom. Zajedno sa njegovim tatom...

 Zajedno sa njegovim tatom

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Crni anđeli [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora