~ Crni anđeli ~
●34.deo●
✦Šej✦
Laganim i nežnim pokretima je svukao moju majicu preko glave, trudeći se da ni po koju cenu ne odvoji svoje telo od mojeg. Njegova majica je ko zna kada skinuta između poljubaca, ali on strpljivo radi sve korak po korak. A mene to izluđuje, samo ga želim još više a on odugovlači.
Držeći jednu ruku isprepletenu sa mojom na krevetu, drugom je povukao rub mog šortsa i polako ga svukao niz moje noge. Neprestano podižem glavu i vučem ga ka sebi i ljubim ga non stop, a on uživa u tome isto kao i ja. Osetim njegovu ruku na mojim gaćicama pa ma je lagano protrljao preko njih čineći da ja snažno zatvorim oči i uzdahnem.
Š: Denz...
Osetim sada i njegov dah na mom stomaku, kako se sve više spušta.
D: Jel prija?
Š: Mhm...
Kroz uzdah šapnem gotovo cepajući svoje usne od grickanja, pa napola otvorim oči i blago odignem glavu. Zubima je držao rub mojih roze gaćica i nežno ih je svlačio niz butine. Poljupcima preko mojih butina, stomaka i grudi se vrati do usana, pa mi pusti ruke i dalje me ljubeći polako i strpljivo. Tačno zna kako da me opusti pred prvi put.
Po njegovim pokretima ramena sam osetila da se i on svukao skroz, ali sam previše uživala u njegovim usnama da bih to i videla.
D: Da se rešimo i ovoga..
Prebaci pogled na moj brus, pa ispod mojih leđa nađe kopču i nežno ga skine. Za devojku od 17 godina imala sam manje grudi, pa sam se nesvesno pokrila rukama stideći se jer su manje.
Bez reči skloni moje ruke i počne da ljubi svaki njihov delić. Same ruke su počele da miluju njegovu kosu dok se telo uvijalo ispod njega. Uzme me u ruke i pomeri poviše jastuka, pa začujem otvaranje kesice kondoma.
Dok je nameštao kondom stidljivo sam napola oka pogledala ka njegovom delu, pa zabrinuto skupim obrve. Zadivim se njegovoj veličini, ali i toj količini vena na njemu. On kao da je sav napravljen od vena koliko ih ima. Ogroman je, a ja sam mnogo sitna. Kako će uspeti ući u mene..?
Vrati se opet mom licu i spoji čelo sa mojim duboko me gledajući u oči.
D: Čim te zaboli, prestajem. Važi?
Nesigurno klimnem glavom, pa on pripomogne jednom rukom ulazivši u mene. Šokirano razdvojim usne uzdišući ubrzano, pa se brzo uhvatim za njegova ramena.
Š: Denz, veliko je...
Jedva progovorim uvijajući se pod njim, ali osetim da ta bol počinje i da prija.
D: Stajem onda.
Š: Ni slučajno..!
Hvatajući ga za ramena privučem ga još bliže sebi da gotovo padne grubo na mene.
Š: Prija mi, samo... nastavi.. predobro je Denz!
Zarijem nokte u njegova široka i istetovirana leđa sada već glasnije uzdišući.
D: Jel dobro sad..?
Upita me posle par pomeranja u meni propraćena uz pljeskanje naše kože, pa se osmehnem držeći ga za obraze.
Š: Predivno je..!
Vrisnem jer nesvesno krene brže da se kreće u meni, pa mi postavi ruku na usta.
D: Dovešćeš me u problem mala...
To je to. Ta reč "mala". Po prvi put me je tako nazvao i učinio da pored njegovih dodira i savršenog seksa odmah svršim samo na tu dodatu reč.
D: Već si?
Promrmljam jedno "mhm" ispod njegovog dlana pa se on osmehne.
D: Neće ti to biti jedini vrhunac, veruj mi..
Uzbudim se još više od njegovog napaljenog glasa i sama odozdo počnem da se krećem ka njemu. Skloni ruku sa mojih usta ali ih odmah zauzme poljupcima. Ne znam čija je veća želja i žar, možda moja a možda i njegova. A možda podjednako žarko želimo da ovo bude naš najbolji seks.
I bio je u pravu, nije mi bio to jedini vrhunac. Osetim još najmanje dva u proteklih deset minuta, a on je neumoran. A nisam ni ja bolja, mogla bih ceo dan da osećam ove njegove dodire i pokrete u meni. Grubo spusti svoje čelo na moje i gotovo zareži odmah ispred mene, pa počne dah da mu se prepliće sa mojim.
Nežno ga privučem u još jedan topli poljubac, te on legne pored mene, a odmah zatim ja legnem skroz preko njega. Pređem mu rukom preko znojavog čela na šta se nasmeje i pomeri mi kosu sa lica.
D: I gospođice, Vaši utisci?
Zajedljivo me upita smeškajući se, pa ja zakolutam očima praveći se da razmišljam.
Š: Pa...
Kroz suzdržani osmeh počnem, pa se pomerim poviše njegove glave.
Š: Bio si savršen, veliki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crni anđeli [ZAVRŠENA]
Gizem / GerilimDve bande, jedan grad, jedna devojka a dva momka i svako ima svoju stranu. Čežnja za zauzetom devojkom i borba za prvo mesto je ono što je prevazišlo svaku granicu. Toliko trka, toliko brzine, toliko pucnjava, toliko prašine. Jedan deo grada beo zbo...