~ Crni anđeli ~
●Kraj●
✦Pisac✦
M: Nemoj sad da ti pokažem za šta sam sposoban iako je Ejb tu..!
"Ljutito" se Markus obrati Kleo, pa snažno pritisne svoje usne na njene, ali se oboje brzo trgnu na neku viku koja je dopirala iza njih.
D: Strašno! Sram vas bilo, pred detetom se ljubakate! I to pred mojim detetom!
Denz se pobuni držeći ruke na bokovima, pa i Šej siđe sa sprata.
D: Dete će nam imati traume od njih dvoje..
K: Čula sam to..!
Svi se glasno nasmeju, pa sednu za sto gde ih već čeka doručak, a Šej uze Ejba kako bi ga podojila i ponovo uspavala.
Š: Nemoj da si pojeo i moj deo doručka, prebiću te..!
D: Ionako si se udebljala bar pet kila. Ni Ejb se nije toliko ugojio.
Š: Kako ti to znaš?
D: Pa sinoć kad si preko men.. mislim...
Denz se ujede za jezik čim ugleda Markusov izbezumljen pogled na sebi, pa pogleda u svoj tanjir.
D: Neću ti uzeti doručak, obećavam.
Šej sa smeškom napusti trpezariju, odlazeći da nahrani i uspava Ejba pa se za dvadesetak minuta pridružila ostalima za stolom.
Š: Kad očekujemo vaše venčanje i decu?
Kleo i Markus razmene poglede za stolom, pa se uhvate za ruke. Markus je prelazio prstom preko prstena kojim je zaprosio Kleo, te se osmehnu.
M: Odlučili smo da sačekamo, ne žuri nam se. Do tad ćemo biti vereni, a za decu.. Pa učićemo se i vežbati na Ejbu.
Po Denzovim i Šejinim osmesima, Markus i Kleo veruju da su pravu stvar učinili.
D: Dete će nam naučiti da psuje već u sedmoj godini..
Šej prasne u smeh, te potapša Denza po ramenu. Dala je Markusu pogled uzdignutih obrva da Markus zna da će morati da zadrži jezik u prisustvu Ejba, ali polako će on to. Sve će uraditi za njegovu Kleo. U sred doručka, Markusov telefon je zazvonio, te se on javi.
M: Da? Da, ja sam... mhm.. sve je u redu.. Znači samo da potpišemo svi?
Svi sem Markusa su bili potpuno zbunjeni, ništa im nije pričao ovih dana.
M: U redu, hvala Vam.
Prekine vezu, pa su iščekujući pogledi sačekali iste sekunde.
M: Ovako, razmišljao sam ovih dana šta će biti sa nama svima. Svima su nam se životi okrenuli naglavačke, a svi smo se nekako izvukli iz toga. Neko na lakši, neko na teži način. Ali sada ne možemo tako da radimo, tu nam je Ejb.. Ne smemo njega dovoditi u opasnost uzimajući u obzir kakve smo posle sve radili..
Markusu su se na pomen tih poslova u glavi pojavili svi zadaci koji su oni odradili prethodnih godina, te samo teško izdahne.
M: Nisam siguran ni kako ćemo Ejbu objasniti šta smo radili kad poraste.. Uglavnom, ne možemo raditi poslove koje smo nekad radili, pa sam došao na jednu ideju. Ta ideja bi nam i olakšala situaciju sa Ejbom kad dođe vreme..
Sklopi dlanove, pa pogleda i Kleo, i Šej i Denza na kratko, te nastavi dalje.
M: Razgovarao sam sa jednom firmom koja pomaže u odvikavanju ljudi od droge i alkohola i pristali su da nas četvoro budemo neka mala ekipa humanitarne pomoći. Kleo i ja smo bili zavisnici, a vas dvoje možete takođe da budete u ekipi. Šta vi mislite?
Svi su ostali zatečeni na njegov predlog i po njihovim licima se videlo da su se zamislili na sve to.
D: Pa... meni se sviđa ideja. Ako je izvodljivo, što da ne?
Š: To bi pomoglo dosta ljudi.
Šej se nadovezala na Denza, pa Markus pogleda u Kleo.
K: Ja sam uvek za sve od prvog dana, znaš to.
Namigne mu pružajući mu podršku kako samo ona to ume.
K: Ime "Devils" nam se vraća?
M: Ne, ovaj, to bi bio mali problem. Opet, ako pomažemo, ne možemo biti đavoli.
Kroz blagi smeh reče spuštajući pogled.
D: Imaš li neku ideju već?
M: Nismo baš savršeni i bez greške, pa sam nešto mislio.. "Crni anđeli"?
Š: Suprotnosti, baš ono što predstavlja nas.. Meni je super!
Svi se slože sa Markusom, pa on ispruži ruku nasred stola.
M: Ondaa.. Od sad smo crni anđeli!
Kleo postavi ruku preko njegove, pa Šej stavi svoju, a zatim i Denz svoju na kraju. Svi razmene osmehe, pa stegnu jedni drugima ruke. Od đavola do anđela vrlo je tanka nit, ali oni koji se promene u te anđele, pa makar i grešne, znaju svoju mračnu stranu. Poznaju je i drže je zaključanu, jer znaju šta je u stanju da uradi ako je puste na slobodu. Takvi će biti Markus, Kleo, Denz i Šej, a biće i mali Ejb.
ESTÁS LEYENDO
Crni anđeli [ZAVRŠENA]
Misterio / SuspensoDve bande, jedan grad, jedna devojka a dva momka i svako ima svoju stranu. Čežnja za zauzetom devojkom i borba za prvo mesto je ono što je prevazišlo svaku granicu. Toliko trka, toliko brzine, toliko pucnjava, toliko prašine. Jedan deo grada beo zbo...