Crni anđeli - 43. deo

125 2 0
                                    

~ Crni anđeli ~
●43.deo●
✦Šej✦
Markus nas je doslovno isterao iz kuće kako bi otišli u kupovinu, pa sa Denzom odmah sednem u auto, željno iščekujući da krenemo.
D: Imaš li ideju gde da te vozim?
Š: Nemam, ne znam šta da kupim. Markus i ja smo odmalena imali neke svoje bubice i teško nas je neko mogao naterati na nešto.
D: Ali ti sad ideš u kupovinu.
Š: Zato me i tera, nikada sebi nisam dobrovoljno kupila nešto. Pogotovo garderobu. Nisam imala želju da kupujem.
D: Onda idemo u tržni centar.
Bez imalo vremena da mu odgovorim, krene autom ka gradu u koji odavno nisam izašla. Sve dok nismo blizu Markusa i Kleo možemo da se ponašamo najnormalnije bez ikakvog skrivanja.
Krajičkom oka sam ga tako gledala da nisam ni primetila njegovu ruku na mojoj butini. Krene lagano da je steže time je masirajući, pa počnem isprekidano da dišem. Najzad se parkira ispred ogromnog tržnog centra, pa prebacim torbicu preko ramena.
D: Šej.
Š: Hm?
D: Crveniš se.
Zagledam se u retrovizor i vidim zaista da su mi obrazi crvene od njegovih dodira. Nespretno izađem iz auta i zbunjeno ga pogledam.
D: I ja da idem?
Š: Ne, nego ćeš da sediš u kolima! Polazi!
Smoreno je izašao iz auta, ali se ipak osmehnuo na ulazu u tržni centar. Uđemo odmah u prvu radnju, pa u meni proradi želja za šopingom. Žustro i neumorno sam prelazila preko odeće okačene na ofingere dok me je Denz pratio smireno.
Prebacim par stvari preko leve ruke i užurbano krenem prema kabini.
Š: Čekaj me tu!
Radosno naredim Denzu da me čeka na tabureu ispred kabine dok ja obučem prvu stvar. Izađem isored kabine okrećući se u beloj majčici i pastelno plavoj suknjici i njemu to izmami osmeh. Shvatim to kao odobravanje, pa posle par minuta izađem sa sledećim izborom garderobe - crna majica, beli šorts i oko struka zavezana karirana košulja. Još veći osmeh se nađe na njegovom licu nego malopre, pa ostavim ono najbolje za kraj.
Ponovo se pojavim ispred njega u beloj haljini iznad kolena sa velikim crvenim tufnama. Dobijem samo njegovu začuđenost, pa se zavrtim ukrug tako da se haljinica malo podigne, ali i dalje nema njegove reakcije.
Š: Šta kažeš za ovo?
D: Nećeš je zadugo imati ako je pocepam.
Zagrizem usnu goreći u sebi, pa se vratim u kabinu.
Š: Denz, zaglavilo se nešto..!
Odglumim da ne mogu da se izvučem, pa se on napola uvuče u kabinu, a ja ga uvučem skroz.
Š: Hajde pocepaj je..
D: Nema šanse, u prodavnici smo...!
Zločesto se osmehnem i zagrizem mu usnu, pa ga gurnem.
D: Zar se nisi zaglavila?
Š: Čekaj me ispred radnje.
Namignem mu i ubrzo mu se približim napolju nakon što platim odeću na kasi.
D: Što imaš jednu dodatnu kesu? Nešto mi nisi pokazala?
Š: Svojim novcem sam platila, ne moraš ti sve da vidiš..!
Nasmeje se dižući ruke uvis, pa pođemo ka izlazu.
D: Nešto želim da ti ja kupim.
Š: Zašto?
D: Zato što ti nešto fali.
Zbunjeno skupim obrve, pa osetim njegovu ruku oko svog struka i dovede me do jedne zlatare. Uđemo zagrljeni unutra, a on kao da već zna šta želi. Nakon samo par sekundi je našao nešto u staklenom izlogu pokazavši prodavcu prstom, pa mu se približim. Nisam stigla da vidim šta mu je prodavac dao u ruku, već stanem ispred malog ogledala koje mi prodavac postavi ispred.
D: Skloni kosu...
Tako tiho izgovori pored mog vrata da se naježim od tog tako muževnog glasa, pa sklonim kosu u stranu. Namesti tanku zlatnu ogrlicu sa malim zvezdicama kao privescima na mom vratu, pa oduševljeno razdvojim usne. Dok prodavac nije gledao, poljubi me u vrat samo ga blago okrznuvši ga usnama, pa vratim kosu na mesto. Ogrlica mi savršeno pristaje uz kožu, pa je Denz istog trena plati. Nespretno se i pozdravim sa prodavcem pa izađem sa njim iz tržnog centra. Htedoh da ga upitam zašto mi je kupio ovo, ali ugledam maleni park odmah preko puta. Povučem ga brzo za ruku trčeći prema parku.
D: Ako želiš park samo reci, ne moraš da me vučeš!
Kroz smeh izgovori, pa se zaustavimo kod malenog mosta koji prelazi preko potočića. Zadihano stane pored mene, pa dođemo do daha.
Š: Pričaj mi o Lejli.
D: Baš danas na tvoj rođendan?
Nevoljno me upita, ali ja želim da mi sve ispriča, te samo klimnem glavom.
D: Zašto?
Š: Želim da znam. Molim te...

 Molim te

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Crni anđeli [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now