~ Crni anđeli ~
●35.deo●
✦Denz✦
Dok tako ležimo zagrljeni i goli, uhvati me za ruku ispod čaršava i prebaci je preko njene guze, pa to shvatim kao znak da je pljesnem. Vrisne slatko meškoljeći se pored mene, te se nasmejem i pomirišem joj kosu. Iako su se naši mirisi izmešali, ona je zadržala neki svoj jedinstveni miris. Medni miris.
Osetim par puta da se zgrčila u mom zagrljaju, pa je pomazim po obrazu.
D: Boli te?
Š: Malo...
Nežno je spustim na jastuk pa se zavučem ispod čaršava i počnem usnama da šaram po njenom donjem delu stomaka. Stomak joj je zadrhtao od smejanja, pa se brzo vratim njenom licu.
D: Ti to mene zajebavaš?
Š: Nije, stvarno me boli...!
Kroz smeh priča, pa je brzo ućutkam poljupcem i ponovo legnem na leđa mrseći joj kosu.
M: Denz!
Trgnemo se i ona i ja u krevetu kad začujemo Markusov glas na spratu, pa stavim prst na usta kako bi ćutala. Proba da uđe ali zastane jer su vrata zaključana, pa izdahne duboko.
M: Denz bre, znam da si unutra!
D: Moram li da otvorim..?!
M: Opet se zajebavaš sa samim sobom, zar ne?
Šej prekri usta rukom kako se ne bi naglas nasmejala, te se i ja osmehnem.
D: Pa...
Zbunim se jer ne znam kako da se izvučem, pa poskočim u krevetu kad osetim Šejinu ruku oko donjeg mene kako me steže. Pakosno se nasmejala i počela da ga pomera gore-dole, te zagrizem donju usnu snažno.
M: Bre Denz, nađi neku devojku!
D: Hoću hoću!
Samo na pomen tih reči jače me je stegla i grublje povlačila ne prestajući da se smeška. A čekaj samo da Markus ode, gotova si Šej!
M: Jesi li video negde Šej?
D: Nemam...!
Brže je počela da ga vuče pa zaustavim disanje na kratko, a osetim kako se nešto toplo sliva po meni. Sve ti jebem Šej! Kako mi ovako dobro uradi?!
D: ... pojma!
Završim brzo rečenicu dok su poslednje kapi izlazile iz mene, pa smirim disanje postepeno.
M: Ništa, ako je vidiš kaži da smo Kleo i ja u kupovini.
D: Važi!
Prođem rukom preko čela slušajući njegove korake koji se udaljavaju, te se Šej zadovoljno baci pored mene.
D: Vraže jedan, jesi li normalna ti...?!
Obliže usne zavodljivo pa se prebaci preko mene sedajući na donji deo mog stomaka.
Š: Napravio si nered...
Podigne obrve ispod oka me gledajući, pa prstom pokaže na belu tečnost, a ja se samo nasmejem.
Š: Naći ćeš devojku, ha?
D: Ne podjebavaj, zamalo nas nije ulovio.
Prstom opcrta moje tetovaže na stomaku, te joj pređem preko ruku.
D: Moraš još tetovaža da uradiš. Ne može samo na leđima.
Š: A gde da uradim?
Sa njenim ruku produžim do plave kose koja joj pada na grudi i sklonim je pozadi time ih otkrivajući.
D: Vidiš, ovde bi moglo nešto moćno da stoji.. Možda zmija..
Prstom nacrtam tetovažu koju zamišljam sada između njenih grudi, pa sklopi oči razdvojenih usana uživajući u tom dodiru.
D: Da nećeš i ti sad da napraviš nered?
Podrugljivo joj se obratim, pa se sjurim sa njenih grudi do njene vreline. Bez reči je žustro uhvatim i počnem da masiram, pa se zadrži za moja ramena.
Š: Ne, ne smem da vrištim...
D: Sad možeš slobodno, nikog nema u kući.
Š: DENZ!
Ovo je bilo i više nego vrisak, te zarije nokte u moju kožu tresući se na meni. Iz nje izađe gotovo ceo potok i razli se po mom stomaku, pa se nasmešim.
D: Ko je sad napravio nered?
Pogleda me tako opasno, te je samo oborim nazad na dušek i počnem da joj golicam vrat grickajući ga.
Š: Ne, nemoj!
D: Šta nemoj? Sad ćeš da vidiš!
Počnem svuda gde stignem po telu da je golicam slušajući njen razdragani smeh, pa je opet privučem u zagrljaj.
Š: Ajde iskreno, kad si se ovako zadnji put smejao?
D: Odavno se nisam ovako smejao, veruj mi..
Š: Vidiš da dobro utičem na tebe.
Prevrnem očima, pa ostavim topli poljubac na njenim već vrelim usnama.
D: Predobro utičeš na mene, mala...
CZYTASZ
Crni anđeli [ZAVRŠENA]
Tajemnica / ThrillerDve bande, jedan grad, jedna devojka a dva momka i svako ima svoju stranu. Čežnja za zauzetom devojkom i borba za prvo mesto je ono što je prevazišlo svaku granicu. Toliko trka, toliko brzine, toliko pucnjava, toliko prašine. Jedan deo grada beo zbo...