Crni anđeli - 32. deo

132 2 0
                                    

~ Crni anđeli ~
●32.deo●
✦Markus✦
Sednem na vozačevo mesto i zatvorim vrata za sobom proveravajući kako su mi nameštena bočna ogledala, kao i sedište i retrovizor. Sve je bilo kako treba, ali ne i ja. Nemam nikakvu taktiku niti znam šta da uradim kako bih ga pobedio.
D: Hej!
Denz mi kucne na prozor, te ga spustim.
D: U krivinama se skloni od njegovog auta i na vreme okreni volan. Ostalo manje-više znaš.
Klimnem glavom stavljajući ruke na volan, pa se umesto Denza pojavi Kleo.
K: Čekamo te na cilju, ljubavi..!
Kroz prozor se provukla do pola struka davajući mi poljubac ohrabrenja, pa se istog momenta nasmejem. Zatvorim prozor i okrenem ključ, te vežem pojas preko sebe. Sa desne strane je stajao Andreov auto i kroz prozor se u jednom trenutku okrenuo ka meni i već pobednički me gledao. Nemam neke šanse, tačnije nemam nikakve šanse! Ali bolje da izgubim nego da se uopšte ne pojavim.
Vratim pogled ispred sebe gde se pojavi čovek sa gustom bradom i zastavicom u rukama.
Čuli su se zvuci naša dva automobila koja su spremno čekala da im damo gas i ostavimo protivnika u prašini.
Momak spusti naglo zastavicu i Andre i ja krenemo u istom trenu sa starta da su se začu škripa guma. I sam sebe iznenađujem jer odmah u početku držim korak sa njim i vozim odmah pored njega. Kroz prazninu na volanu vidim da već idem 100 na sat, a već za par sekundi naiđe krivina. Setim se Denzovih reči pa pre vremena skrenem ulevo i taman kako treba uđem u krivinu bez ikakvih problema. Osmehnem se sam sebi u autu, pa na levom bočnom ogledalu ugledam kako mi se Andre približava sve više.
Čvrsto stegnem volan ne sklanjajući nogu sa gasa, ali gotovo da razbijem čelo o volan kad osetim udarac od pozadi. Auto počne da ide levo-desno, pa nekako uspem brzo da ga ispravim.
M: Majku li ti...!
Opsujem i udarim rukom u volan, pa se usredsredim na ostatak trke. Ne smem da dozvolim da me Andre sabotira sada kada vodim. Naiđe još jedna krivina pa uradim isto što i kod prve, samo što ovog puta okrenem udesno. Izgleda da mi ovo postaje sve bolje i bolje, i sada sam savršeno ušao u krivinu!
Namerno ponovo pogledam u retrovizor i vidim da se gotovo zalepio za kraj mog auta, te još jače nagazim na gas. Vidim i cilj, a ja i dalje nisam siguran da ću proći. Ma moram proći!
Osmehnem se ne puštajući papučicu gasa, pa čim pređem crno-belu liniju cilja napravim krug autom u mestu time ga zaustavljajući. Izađem iz auta sav zadihan od adrenalina, pa ugledam kako Andre izlazi iz svog auta besno me gledajući.
Xx: Pobednik trke je... Markus Rejden!
Nevoljno je viknuo onaj momak koji je startovao trku, pa mi se Kleo zaleti u zagrljaj. Umalo me je srušila kad sam se zateturao par koraka unazad.
K: Ljubaviiii!!!
Veća radost u njenom glasu nije mogla da bude, te je još čvršće zagrlim dok je Andre pucao od besa. Od prvog dana se nameračio na Kleo, a sad mu je i ponos uništen na trci.
K: Vidiš da si uspeo!
Odvoji se od mene i slasno me poljubi pred Šej i Denzom da se i sam prepustim tom poljupcu ne mareći što su oni tu.
D: Pa prva trka je tu!
Potapše me po ramenu zadovoljno, te skupim obrve nervozno.
M: Amm... auto je malo... oštećen.
D: Srediću ja to, ne brini se. Bitno je da si pobedio.
Osmehnem se sa olakšanjem, pa pogledam u Andreovom pravcu. Šutne besno gumu svog auta, pa mi uputi još jedan pogled i sa svojom ekipom se smesti u auto.
Š: Izgleda da je imbecil besan..
M: Šej..
Prekorim je pogledom, ali se ona samo osmehnu. Promenila se dosta za ovih nekoliko nedelja koliko je ovde. I dalje ima svoju nežnu stranu, ali je postala opasnija.
M: Pa mogli bismo polako kući.
K: Vozi šoferu!
Prevrnem očima sa smeškom, pa sednemo svi u auto. Sad kad me budu stalno terali da vozim auto umesto motora, nadrljao sam!

Crni anđeli [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now