Crni anđeli - 55. deo

123 2 0
                                    

~ Crni anđeli ~
●55.deo●
✦Denz✦
D: Hoćeš li prestati da se mrdaš?!
Š: Pa peče!
D: Radim ti tetovažu već 3 sata jer tebe boli. Sjebaću nešto, ne pomeraj se!
Vičemo jedno na drugo, ja iznervirano a ona kroz bol, pa obrišem papirom poslednju tačku njene nove tetovaže među grudima i osmehnem se.
Š: Jel dobro?
D: Pogledaj sama.
Pogledom joj pokažem na ogledalo u mojoj sobi, te ustane iz mog krila i pogleda se držeći majicu podignutu. Zmija kakvu sam zamišljao se prostire od njenih grudi preko stomaka i završava se sa strane njenog struka.
Š: Denz..
D: Ne sviđa ti se?
Š: Savršena je..!
I dalje podignute majice mi skoči u zagrljaj obarajući me iznenada na pod pa se zagledamo jedno drugom u oči. Njena plava kosa me zagolica po licu pa joj sklonim pramen iza uva. Uhvati me za ramena držeći me čvrsto na podu pa se približi mojim usnama. Pre nego što su me dotakle osmehnem se pa produbim poljubac još više nego što ona očekuje. Pod prstima osećam kako joj se koža na struku ježi. Bez problema je uzmem u naručje i sednem u stolicu sa njom u krilu, dok me zapanjeno gleda.
D: Ne smeš da se pereš dva dana dok tetovaža ne bude spremna.
Izgovorim stavljajući providnu foliju preko cele tetovaže, te joj spustim majicu.
D: Ostaćeš sa nama, zar ne?
✦Šej✦
Podignem pogled ka njemu dok on vešto izbegava da me pogleda.
Š: Zašto to pitaš?
D: Sad si punoletna, imaš pravo da odeš.
Priča mi dok mi namešta majicu koju je već namestio samo da me ne bi pogledao. Osmehnem se na tren, pa ga uhvatim za bradu i spojim nam poglede i čela.
Š: Neću te ostaviti..
Tiho i odlučno mu odgovorim a zatim ga i poljubim nežno. Taj nežni poljubac se za sekund pretvorio u snažnu borbu jezika i usana kao i mršenje njegove jako kratke kosice. Namerno sam se uvijala nad njegovim time ga budeći što je istog trenutka upalilo. Kroz poljubac se osmehnem sve brže se uvijajući nad njim dovodeći ga do ludila.
Š: Čuju se kola, stigli su Markus i Kleo...
Odvojim se od njega, ali me on čvrsto zadrži u krilu.
D: Ne možeš me ostaviti ovakvog sad..! Reći ću Markusu da se viđaš sa nekim.
Š: I ja mogu da mu kažem da si taj neko ti..! Da vidimo šta će biti.
Pakosno se osmehnem, te ustanem iz njegovog krila i brzo siđem u prizemlje kako oni ne bi primetili nešto. Već na ulazu ih ugledam zagrljene i nasmejane, pa ih oboje zajedno zagrlim.
Š: Ijao, šta je to?!
Radosno stavim ruku na usta gledajući u dijamanatski prsten koji neprestano sija, pa pogledam u Markusa.
D: Oho, šta to sija?!
Denz mi se pridruži u prizemlju zbunjen i radostan istovremeno.
M: Pored planova za posao, ubaci i planiranje venčanja.
Dobaci mi Markus držeći Kleinu ruku čvrsto, pa skočim od radosti.
Š: Imaćemo divno venčanje! Sve mora da se sredi, dvorište, cela kuća..
K: Prvo taj novi zadatak da obavimo, a onda ćemo ostalo srediti.
Ućutka me Kleo vrlo brzo, pa im pokažem da pođu za mnom u kancelariju. Denz je otprilike znao o čemu se radi, ali nismo puno pričali o poslu dok su Markus i Kleo bili odsutni. Kod nas su samo pljuštale prljave reči propraćene dahtanjem i zvucima poljubaca.
Š: Dakle, zadatak.. tajni..!
Spetljam se nesvesno u momentu pa izvadim potrebne papire.
Š: Porodica Kesl se doselila skoro u buržujski deo grada i priređuju bal za dobrodošlicu. Zbog njihovog sina koji je završio u zatvoru zbog dilera plaše se da se na tom balu ne napravi neki skandal. Tako da su pozvali nas da budemo na njihovom balu u pripravnosti. Naravno, kao par na balu, a ne kao javno obezbeđenje.
M: Aha. Dobro, ići ću ja sa tobom, bićemo par.
Š: Šališ se, zar ne? Ti si već bio na zadatku, a ja nisam.
M: Da nećeš da ideš sa tim dečkom sa kojim se viđaš? Jesi li saznao ko je to Denz?
Prevrnem očima dok Markus ne gleda, dok Kleo smoreno izdahne.
D: Žao mi je Markuse, ali Šej se ne viđa ni sa kim.
Razočarano me pogleda, pa skupim papire odlagajući ih u fioku.
Š: Denz i ja ćemo ići kao par, treba mi razumna glava za razliku od tebe bato. Bal je sutra uveče u devet!
Namignem Markus dobacivajući kada je zadatak, pa uhvatim Kleo pod ruku i izađemo iz sobe.
K: Svašta imam da ti ispričam..!

!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Crni anđeli [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now