~ Crni anđeli ~
●53.deo●
✦Markus✦
Njeno savršeno izvijeno golo telo polako se kretalo ka kadi, te je zakoračila jednom nogom u nju a zatim i drugom. Vrlo brzo joj je samo glava i deo ramena vireo iz pene dok me je zanosno gledala iz kade kako se skidam. Košulju i pantalone ostavim na podu, pa uđem u kadu odmah iza nje kako bi se naslonila na mene.
Vruća voda nas još više uzbuđuje da počnemo ispod vode da se dodirujemo. Malo više ja nju nego ona mene, ali ne mogu da se suzdržim.
K: Nema ničeg više od dodirivanja, da znaš.
M: Jasno.
K: Još vina?
Osmehnem se klimajući glavom, pa je poljubim u kosu. Izvije se u kadi i otkrije ponovo leđa te se malo više zagledam u njenu tetovažu. Njena prva tetovaža koju smo zajedno birali. Pružim ruku i pređem prstima preko cele tetovaže, pa se nasmešim. Kao i Šej, izabrala je tetovažu cveta.
Doda mi čašu vina sa osmehom pa sedne nasuprot meni u kadi gledajući me ispod oka.
M: Čekaj da pozovem Denza..
K: Što?
Ne odgovorim joj ništa, već uzmem svoj telefon koji se, za divno čudo, nije razbio od Kleinog besnog bacanja, pa okrenem Denzov broj.
D: E brate.
M: Jel sve u redu kući, kako se snalazite?
D: Sve je u redu, nikakvih problema nema.
Š: Legao je novac na račun!
Začujem Šej kako dobacuje, te se osmehnem.
M: Dobro je. Denz, slušaj me..
D: Hm?
M: Pripazi malo na Šej, mislim da se viđa sa nekim.
Vidim kako Kleo prevrće očima što se još uvek toga nisam okanio, te trepnem par puta.
D: Važi.
Kratko mi odgovori, pa začujem neko komatanje a zatim i Šejin glas. Sigurno je otela telefon Denzu.
Š: Kao prvo, ne proveravaj mene. Kao drugo, uživajte tamo. A kao treće, moraćete ranije da dođete. Tačnije, za tri dana.
M: Šta se desilo?
Š: Imamo jedan specifičan zadatak, tačnije tajni zadatak. Pa ne znam kako ćemo to da izvedemo.
M: Dobro, dolazimo za tri dana.
Nije me ni pozdravila već je samo prekinula vezu, te se nasmejem.
K: Novi zadatak?
M: Mhm.
Taman kad ostavim telefon na odeći koju sam skinuo, začujem žuborenje vodea odmah zatim i Kleine usne na mojima. Gladno i željno ih ljubi i grize pa se spusti do mog vrata smeštajući se u moje krilo u vodi.
Isprva sam zbunjeno par trenutaka posmatrao šta radi, ali se i sam prepustim i stegnem je uz sebe.
M: Ti reče da nema ničeg više od dodirivanja, zar ne?
K: Ne podjebavaj, nego me iscepaj u krevetu.
Naredi mi napaljeno, pa je spretno uzmem u naručje i izađem iz kade, a zatim i iz kupatila. Snažno je bacim na krevet i legnem preko nje šireći joj noge. Počnem sporo da je ljubim svuda po telu time odugovlačeći, te ona besno izdahne.
K: Aman više, šta čekaš?!
Gromoglasno se nasmejem, pa joj dam ono što hoće neočekivano da vrisne iste sekunde.
K: Kako mi je nedostajalo ovo sinoć..!
Još jače prodrem u nju izbijajući vazduh iz nje dok joj čvrsto držim grudi u rukama, pa se pakosno osmehnem.
M: Ovo ti je kazna zato što si me izbacila iz apartmana. Hoćeš li ponovo to uraditi?
Upitam, pa se ponovo snažno zabijem.
K: Neću..!
M: Sigurna si?
K: Neću!
Namerno je mučim, ili bar tako izgleda, ali znam da i ona uživa u grubosti koju smo držali sve dok se oboje nismo stresli.
K: Najbolji si verenik...
Osmehnem se široko dok mi prstom prelazi preko brade, te legnem celom težinom preko nje spajajući nam usne nežno, za razliku od grubosti od malopre.
M: Uskoro ćeš vikati da sam ti muž..
VOUS LISEZ
Crni anđeli [ZAVRŠENA]
Mystère / ThrillerDve bande, jedan grad, jedna devojka a dva momka i svako ima svoju stranu. Čežnja za zauzetom devojkom i borba za prvo mesto je ono što je prevazišlo svaku granicu. Toliko trka, toliko brzine, toliko pucnjava, toliko prašine. Jedan deo grada beo zbo...