Crni anđeli - 73. deo

109 3 0
                                    

~ Crni anđeli ~
●73.deo●
✦Kosta✦
Xx1: Jesi li ti siguran u ovo što radimo?
Kosta: Jesam, prestani da me ispituješ.
Hladno odgovorim ko zna kome iz grupe jer mi se više mešaju njihovi glasovi u kombiju dok sedimo ispred Andreove kuće.
Xx2: I koliko ćemo još da čekamo?
Kosta: Dok ne izađu iz kuće.
Kako sam to rekao, Andre je sa štakom izašao iz kuće sa svojim ljudima. Pratio sam ga par dana i shvatio da ide u bolnicu na terapije. Dobro ga je Šej upucala, neće on nikada više normalno hodati. Na pragu kuće mu je poljubac dala neka smeđokosa devojka, te uzmem neke papire iz auta i pogledam u sliku iz njih. To je izgleda Ena.
Xx1: Uh kakva cica..! Mogao bih da se osladim malo..
Kosta: Nema šta da radimo sa njom, objasnio sam vam šta ćemo da radimo. Nema izuzetaka.
Neću da dovedem ikoga od nas u opasnost od hapšenja i policije, ali to ne znači da ćemo sedeti i čekati da se čudo desi i da Markus i Kleo izađu iz zatvora.
Čim se Andre sa njegovom ekipom udaljio odatle, dam znak svojim momcima te izađemo svi zajedno iz kombija. Sigurno nas je bilo 15-ak, taman za naš plan. Bez ikakvih prepreka smo se približili ulaznim vratima. Mogli smo bez problema i da pokucamo, ali ipak smo ih oborili samo jednim snažnim udarcem. Svi su se razdvojili na svoje pozicije uz to prevrćući svaki papirić u svakoj prostoriji tražeći bilo šta što može biti vezano za Markusa i Kleo.
E: Ko ste vi?!
Drhtavo je vrisnula na nas, te joj se približim sa nožem u rukama i postavim joj ga na grlo.
Kosta: Bolje ćuti, izgledam mirno ali ću ti napraviti pakao od života ako mi napraviš problem.
Zenice su joj se odmah proširile dok joj držim nož na vratu te se okrenem ka momcima koji već silaze sa sprata.
Xx1: Nema ničega.
Svi mi daju odričan odgovor da nemamo ništa od ovog provaljivanja, te se okrenem lagano ka Eni.
Kosta: Ti nešto znaš, a..?
Nakrivim blago glavu približavajući lice tik uz njeno dok ona izbegava pogled.
✦Ena✦
Kosta: Jel ti znaš prvo šta će ti Markus uraditi kad izađe, da ne spominjem Kleo.. Mislim da bi te mučila neprestano tri dana a zatim ubila. Misliš da će te Andre više poštovati, ha? Glupačo..! Jedva čekam kad te on bude rastrgnuo..!
Odmakne se zajedno sa nožem od mene, pa se pokupi sa momcima i izađe iz kuće ostavljajući me da uplašeno i ubrzano dišem. Uhvatim se za vrat uplašeno ga masirajući, te skliznem niz zid dok unezvereno gledam haos oko sebe koji su ostavili.
Je li on u pravu? Hoće li me Andre baciti kao krpu kad mu dosadim? Ali ja sam sakrila ovaj zločin kako bih dobila njegovu ljubav...! A šta sam dobila od njega..? Još uvek ništa..

Crni anđeli [ZAVRŠENA]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant