~ Crni anđeli ~
●38.deo●
✦Šej✦
Ne pomičem se ni milimetar u krevetu kako ne bih probudila Denza. I dalje spava na mojim grudima i to teškim snom. I ja sam malo spavala, zanimljivije mi je bilo da posmatram i slušam njega kako spava.
Začu se moj telefon pa on odmah skoči sa mog tela blago prepadnut tim zvukom.
Š: Dobro jutro...
Prođem mu kroz kosu, te mu se ocrta ogroman osmeh na licu.
D: Što ti budna još ležiš..?
Š: Nisam htela da te budim, spavao si celu noć bez buđenja.
D: Ozbiljno?
Iznenađeno me pogleda te klimnem glavom mazeći ga po obrazu.
D: To mora da je zbog tebe.
Nasmejem se, pa uzmem telefon i ugledam poruku od Troja. Stiže za manje od pola sata kod nas, a mi još nismo ni ustali iz kreveta.
Š: Ustajanje..! Troj stiže uskoro.
D: A ne..!
Počne da se razvlači po krevetu, pa se samo izvučem ispod njega i obučem se na brzinu dok ne gleda. Bela košulja i teget sako gore, a dole bele uske pantalone.
Okrenem se ka njemu i vidim da me gleda širom otvorenih očiju, pa se zacrvenim. Gricka usnu odmeravajući me po ko zna koji put, te se osmehnem.
Š: Čekam te napolju.
Izađem iz sobe i izađem u dvorište gde su već Markus i Kleo uživali na terasi.
M: Gde je Denz?
Š: Uletela sam mu u sobu i gađala ga jastukom, sad će on.
Osmehne se a i ja sa njim, a Kleo se jedva suzdržava da se ne izlane. Dobro je da nas neće razotkriti..
D: Dobro jutro. Troj stiže za nekih desetak minuta.
I Denz nam se pridruži napolju, pa svi zajedno sednemo za sto.
Š: Jao evo nevolje...
Prošaputam više za sebe, ali me i ostali čuju pa se okrenu ka kapiji gde i ja gledam. Ugledamo onu Andreovu na nekim visokim štiklama svu doteranu kako ponosno, ali i zlobno ide ka nama. Samo nam još ona fali danas..
Š: Šta ćeš ti ovde?
Xx: Ja imam ime, a to je Ena.
Prevrnem očima iznervirano, te se još više iznerviram kad vidim da je uhvatila Markusa za rame.
M: Sklanjaj te kurvinske ruke sa mene!
Markus vikne na nju, ali ona i dalje bez imalo stida drži ruku na njegovom ramenu.
K: Ti si prirodno glupa ili šta?!
Kleo pukne ustajući sa stolice i grubo joj skloni ruku sa Markusa pa počne da joj se približava.
E: Ne znam šta si ti umislila, ali...
Ne stigne da završi, već joj Kleo udari šamar da odjekne u celom dvorištu..! Nisam očekivala baš ovakav udarac od Kleo.
K: Samo se približi još jedanput mom dečku i meni!
Besno ode od nje i uđe u kuću, a za njom odmah i Markus. Ustanem i prekrstim ruke čekajući da vidim šta će dalje uraditi, te ona pogleda ne u mene, već u Denza. Ni ne obraćajući pažnju na mene, počne da mu se približava, te ja stanem ispred njega.
Š: Udalji se ili ću ti noge polomiti.
Smireno ali i besno izgovorim, te me ona sad već uplašeno pogleda. Ja ne čekam da nešto uradi, upozoravam je pre nego što uradi. Okrene se i krene ka kapiji, pa ugledam proćelavog dečka u nekim ranim dvadesetim godinama kako ulazi kod nas.
Denz se odmah našao pored mene, pa nam se dečko približi.
D: Troj, zar ne?
T: Tako je. Došao sam u nezgodno vreme..?
Upita zbunjeno pokazivajući u pravcu gde je Ena bila, pa odmahnem glavom.
Š: Neke sitne nevolje, ništa bitno. Uđimo unutra na razgovor.
YOU ARE READING
Crni anđeli [ZAVRŠENA]
Mystery / ThrillerDve bande, jedan grad, jedna devojka a dva momka i svako ima svoju stranu. Čežnja za zauzetom devojkom i borba za prvo mesto je ono što je prevazišlo svaku granicu. Toliko trka, toliko brzine, toliko pucnjava, toliko prašine. Jedan deo grada beo zbo...