Crni anđeli - 57. deo

117 2 0
                                    

~ Crni anđeli ~
●57.deo●
✦Šej✦
Prihvatim radosno njegovu ruku jer konačno ne moram da skrivam pogled zbog Markusa. Videvši njegov pogled na meni na stepeništu, sa sigurnošću sam znala da je ostao bez teksta. A ni ja nisam ravnodušna, nikada ga nisam videla u elegantnom odelu.. Sivo odelo mu savršeno pristaje i otvara ga, a bela košulja ispod sakoa se snažno zateže uz njegovu kožu i ona tri otkopčana dugmeta me zovu ka sebi. Otkrivaju njegove tetovirane grudi i vuku me bliže sebi. Prokleti posao i ovaj bal! Sad bi trebalo da se valjam po njegovom krevetu, a ja ovde nervozno cupkam nogom na ulazu u veliku dvoranu.
D: Uzmi crno vino, bolje je.
Pruži mi visoku čašu i otpijem gutljaj vina koje mi odmah udari u mozak.
D: Lakše malo.
Kroz osmeh prošaputa kad napravim grimasu zbog vina. Na mali podijum se pojavila žena od možda 40 godina, uredno doterana i uzbuđena, ali smo Denz i ja primetili dozu nervoze na njenom licu. Osoba koja nas je i zvala, Marisol Kesl.
Marisol: Hvala svima što ste se odazvali mom pozivu! Možemo da započnemo ovo veče prvim plesom, a biće još njih do kasno u noć!
Podigla je svoju čašu pića uvis blago prebacujući pogled na nas dvoje. Ispratili su je aplauzom dok nije počela lagana pesma. Bez ikakve reči mi Denz uzme ruku i dovede do sredine plesnog podijuma. Jednom rukom me uhvati oko struka a drugom uzme moju ruku.
Š: Znaš šta radiš?
D: Ako je kao na internetu, onda znam.
Nasmejem se pa se približim njegovom obrazu naslanjajući se na njega. Nije ovo do interneta, zna od rođenja da pleše. Svaki ton pesme je ispratio pravim plesnim pokretom, a ja sam ga vešto pratila.
D: Predivno mirišeš...!
Spusti se do mog vrata snažno mirisajući moj parfem, te sklopim oči na tren ignorišući sve ostale ljude. Kao da smo samo on i ja u ovoj vili i niko više..
D: Šej...
Spoji čelo sa mojim duboko me gledajući i isto tako duboko disajući. Po prvi put vidim taj njegov pogled, drugačiji od svih ostalih do sada. Pogled pun nežnosti, ranjivosti ali i nekog malog straha.
D: Možda je ovaj ples pravi trenutak za ovo što hoću.. Čak se i plašim da izgovorim ovo, ali.. Šej, drugačija si mnogo..! A ja se skroz drugačije osećam pored tebe. Potpuno sam miran kad si ti tu, opuštaš me, menjaš me..
Skupim obrve radosno dok osećam da mi se dlan na njegovom ramenu znoji od uzbuđenja. Priznaje li mi on upravo da me voli..?
Š: Denz...
Prošaputam tiho stavljajući dlan na njegov obraz drhtavo, te viknem kada me iznenada zavrti. Pribije me žustro uz sebe izbijajući mi vazduh na kratko, te i on počne ubrzano da diše.
D: Volim te, mala..
Stignem samo na kratko da se osmehnem i ne stignem da mu odgovorim pre nego što obuzme moje usne halapljivo. Poljupcem počne da me ubeđuje iako me je odavno ubedio u svoja osećanja. Snažno me ljubi da pod prstima osećam napetost njegove vilice. Da nema ovih ljudi, sigurna sam da ne bi samo na poljupcu ostalo. Noktima sam počela da ga grebem po vratu ispod kragne njegove košulje.
M: MOLIM?!
Zaustavimo se sa vatrenim ljubljenjem kad začujemo Markusovu viku u našim bubicama. Dođavola, zaboravili smo da Markus može da nas čuje..! Pogledamo se pomalo zabrinuto jer je na ovaj način Markus saznao za nas, ali uzbuđenje ne možemo da sakrijemo. Ne brine nas čak ni toliko šta će nam Markus reći, samo nas dvoje postoje.
M: Kako vas dvoje bre?!
Isfrustriran što mu niko ne odgovara počne da viče još više, a Kleo počne da ga smiruje.
K: Dobro je, Markuse...
Predosetim da Markus neće stati, ali nas sve glasan pucanj u dvorani prekine. Žene počnu da vrište i da trče zajedno sa svojim partnerima za to veče, pa i mene Denz potpuno zakloni svojim telom.
K: Društvo, šta se dešava?!
Čujemo da nas Kleo doziva ali u gužvi ni Denz ni ja ne možemo da odgovorimo. Izvirim iznad Denzovog ramena, te se začu još jedan pucanj pravo u plafon..!
Xx: MIRNO SVI!
Preko Denzovog ramena pogledam malo bolje u ljude koji su sa oružjem upali u vilu, te u sredini spazim poznato lice. Andre...

Crni anđeli [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora