Crni anđeli - 31. deo

126 2 0
                                    

~ Crni anđeli ~
●31.deo●
✦Kleo✦
Svi užurbano uđemo u kuću prateći Markusa, pa on šutne stočić u dnevnoj sobi.
K: Stani! Stani...
Uhvatim ga za obraze i okrenem ka sebi smirivajući ga pogledom ali i dodirom. Jeste ga Andre isprovocirao ali ne smem da dopustim da se zbog njega nervira.
K: Znaš da si ti odličan vođa i najbolji momak na svetu. Nemoj da te poremeti neki dripac, ljubavi.
Disanje mu se smirilo, pa sam ga poljubila kako bi se dodatno opustio.
Š: Ti ni ne moraš da odeš na tu trku..!
M: Moram.
Ne mora da ide, zna i on to, ali time se Andreov ego hrani. Ako se ne pojavi to znači da Andre pobeđuje, a to Markus sebi nikad ne bi oprostio.
M: Otići ću i izgubiću jer nemam auto.
D: Uzećeš moj auto.
M: Denze, i da uzmem tvoj auto, neću pobediti jer on ima Chevrolet-a.
✦Denz✦
D: Samo ti uzmi auto. Nije bitna jačina auto kad ti znaš da voziš.
Nervozno odmahne glavom, ali ipak pristane na moj predlog na šta odahnemo svo troje.
K: Hajde da te izmasiram da se malo opustiš pred večerašnju trku.
Odšetaju u njihovu sobu, pa Šej zbunjeno stane ispred mene gledajući me neprestano.
D: Šta ti je?
Š: Zašto se onako razljutio? Nemoguće da je samo zbog trke.
D: Stvarno Šej? Smišljaš komplikovane planove za zadatke, a ovo uopšte ne shvataš?
Skupi obrve zbunjeno i nakrivi glavu gledajući me.
D: Andre želi Kleo, kao da je paralisan njome. Markus i on su se jednom gadno potukli na samom početku osnivanja naših bandi.
Široko raširi oči čudeći se mojim rečima, te se nasmejem njenom smešnom izrazu lica. Opasna je, a tako mlada i slatka. Slatka da mi dušu pali jednim pogledom.
Š: Što me gledaš tako?
D: Kako?
Š: Ne znam, raznežio si se...
Sklopim oči na pola, te joj se samo približim i poljubim na sred dnevne sobe. Odvojim se od nje i smestim glavu pored njenog vrata pribijajući je uz sebe dok joj milujem leđa. A ona kao da zna šta mi je, samo ćuti i mazi me po glavi.
Š: Bože, kako mirišeš..!
Propela se na prste još više dok slušam kako glasno udiše moj miris. Zavrtim je u krug kad ona glasnije vrisne.
D: Ne, ne, ne. Ako nam Markus izađe, gotovi smo oboje...!
Nasmeje mi se slatko, pa nam opet spojim usne.
✻VEČE✻
✦Markus✦
U pola osam smo se dovezli do stare mermerne fontane koja je na svakoj trci označavala start, a ujedno i cilj.
Iz bande su došli i naši momci, a ubrzo su se pojavili i članovi suparničkog tima, kao i sam Andre. Zlobno se osmehuje dok izlazi iz svog crnog Chevrolet-a, a brojni aplauzi ga prate od strane članova njegove bande.
Prevrnem očima iznervirano, pa se približimo jedno drugom.
A: Oo vidim, našao si auto! Mislim, dobar pokušaj..
M: Prekini! Završimo sa ovim.
Prekinem ga jer i sam znam da sa Denzovim Audijem i nemam baš neke šanse, ali uzdam se u Denzove reči da sve zavisi od moje vožnje.
A: Kako ti želiš. Smesti se u auto.

 Smesti se u auto

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Crni anđeli [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now