Crni anđeli - 41. deo

128 2 0
                                    

~ Crni anđeli ~
●41.deo●
✦Andre✦
A: Kako misliš nisi uspeo da upadneš u njihovu bandu?!
Isfrustrirano počnem da vičem na Troja dok on zamišljeno vrti telefon sedeći u stolici. Tri sata nakon završenog razgovora mu je onaj glupavi Denz javio da nije primljen u njihovu bandu.
A: Jednu prostu stvar sam tražio od tebe i ti nisi uspeo!
T: Šefe, na razgovoru je sve bilo dobro, ali ne znam zašto me nisu primili.
A: Sigurno je onaj Markus nešto gunđao!
T: On nije ni bio na razgovoru.
Prevrnem očima kipeći od besa i lupim rukom o sto, te sednem u svoju fotelju. Svaki plan mi sve više propada..! Ni Ena nije uspela da razori Markusa i Kleo, a sada mi je i ovaj rezervni plan propao. Dani mi polako prolaze a ja stojim u mestu i ne napredujem.
A još više me iritira Trojeva staloženost i smirenost!
A: Ja sam ti šef, morao si da uspeš u svom zadatku!
T: Pokušaću ponovo...
A: Ne! Nemaš više šansi kod mene! Završio si svoje!
Ustanem besno od stola i uzmem pištolj iz fioke. Troj se štrecnu u sekundi kad repetiram pištolj, pa me uplašeno pogleda.
T: Šefe...
A: Ovo ti je kazna.
Uperim pištolj u njega i hladnokrvno ispalim metak po sredini njegovog čela. Padne istog trena na pod dok se oko njega razliva krv, pa ostatak ekipe uleti u moju kancelariju.
A: Počistite ovo.
Hladno kažem vraćajući pištolj u fioku.
A: Ostavite ga negde gde će ga Markus i oni njegovi videti, ionako mi je plan propao.
✻VEČE✻
✦Denz✦
D: Uopšte nisam ni pretpostavio da je njihov član..
Uznemireno sedim sa Markusom u kancelariji dok mu prepričavam šta sam danas video. Andreovi ljudi su namerno prošli pored naše kuće noseći mrtvog Troja, pa sam odmah istražio malo više o njemu. Pre njegove prijave kod nas su dobro sakrili njegovu prošlost, pa sam morao na teži način da iskopam zajedno sa Šej sve o njemu što nismo znali.
M: Znači Andre je mislio njega da ubaci kod nas?
D: Mhm. Ne sumnjam ni da je onaj potez sa onom devojkom njegova ideja.
Odmahne ironično glavom i zapali cigaretu.
D: Sad smo prešli na cigare?
M: I Kleo i ja smo se očistili od kokaina pre godinu dana, nameravamo da ostane tako.
D: To je dobro.
Zevnem umorno iako je tek osam sati, pa se protegnem u stolici.
M: Čini mi se da ti se popravilo spavanje.
D: Izgleda da počinjem duže da spavam.
Zadovoljno se osmehnem, pa se ugrizem za jezik. Normalno da ću bezbrižno spavati kad spavam preko Šej. Ni ne pomerim se do ujutru, a nju svu ukočim.
Ustanem nameravajući da odmah legnem u krevet kad mi se već spava, pa se okrenem ka Markusu.
D: Kad je Šejin rođendan?
Pogleda me iznenađeno na tren vadeći cigaru iz usta.
M: Za tri nedelje, 23. jun. Što pitaš?
Podignem obrve na kratko, pa nastavim.
D: Biće punoletna pa će imati pravo da napusti ekipu ako želi.
M: Znaš da je sama htela da bude sa nama, neće ona otići.
Razuveri me, iako sam slagao da zbog toga pitam za njen rođendan.
D: Videćemo, odoh.
Odšetam do svoje sobe pa zatvorim vrata. Osmeh mi opet odjednom zaigra na licu, pa se bacim na krevet. Tri nedelje, taman imam vremena za savršen poklon.

Crni anđeli [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now