Crni anđeli - 67. deo

103 3 0
                                    

~ Crni anđeli ~
●67.deo●
✦Markus✦
Čim su nas doveli u stanicu, razdvojili su nas u sobe za ispitivanje ne skidajući nam lisice. Znam da nikakve veze nemamo sa tim lešom, ali Denz zna šta treba da radi u slučaju da nam policija dođe u kuću. Svaki papir o našim poslovima sa drogom, o njemu, a sada i o Šej će skloniti, tako da i ako nađu nešto o Kleo i meni neće imati sa čim da povežu.
Xx: Dobro, hajde da počnemo.
Onaj stariji detektiv počne da govori čim se pojavi na vratima, te se naslonim na sto gledajući ga staloženo.
Xx: Kako ste ga ubili?
M: Nismo ga ubili.
Xx: Nećemo igrati igrice, lepo priznajte.
M: Nemam šta da priznam kad ga nismo ubili.
Iznervirano uzdahne i zavali se u fotelju dok hemijskom kucka po stolu.
Xx: Shvatate da je leš bio u vašoj kući, a govorite da vi niste krivi?
M: Tako je, ni Kleo ni ja nemamo pojma odakle se to tu našlo.
Xx: PRIZNAJ BRE!
Tresnu rukom od sto nadvijajući se preko stola. Tipični policajci ovog grada, i da nisi nešto uradio oni će te naterati da to priznaš.
M: Umesto što nas ovde ispitujete, što ne ispitate taj vaš izvor koji vam je za ovo i dojavio?
Xx: Mislite da ne radimo to? Dok mi pričamo pretresamo kuću Andrea Pereza, čoveka koji nam je i dojavio.
Znao sam. Znao sam da se on umešao u sve ovo. Hoće moju Kleo prvo, šalje Enu na mene, ranjava Šej i muči Denza, a sada će i Kleo i mene strpati u zatvor. Namrštim se blago smireno disajući, pa stegnem pesnice. Neće kod njega ništa naći...
✦Andre✦
Jednom štakom se pridržavam stojeći pored zida dok gledam kako policajci brljaju po mom stolu i mojim papirima.
A: Zaista ne razumem zašto mene pretražujete kad sam vam ja javio za telo..
Xx: Takva je procedura, gospodine.
Klimnem glavom, te Ena umorno nasloni glavu na moje rame. Dok oni ne gledaju osmehnem se pakosno jer neće naći ništa, ovaj put sam ja odneo pobedu. Kad nisam mogao da vas srušim, bar ćete umreti u zatvoru!
Xx: Kolege, sve je čisto!
Na kratko podignem obrve u znak razumevanja, te oni ubrzo napuste kuću.
A: Idioti jedni..!
Okrenem se ka Eni i zavrnem joj majicu time joj otkrivajući bujne grudi koje gotovo ispadaju iz brusa, te uzmem papire koje sam tu sakrio.
A: Tvoje grudi rade dva posla, i u krevetu i van njega.
Namignem joj i time joj izmamim maleni osmeh, ali i dalje je zabrinuta.
E: Da nije ovo sve otišlo predaleko..?
Podignutih obrva je pogledam, pa odložim papire na sto i približim joj se.
A: Sada kad smo bez njih, možemo da budemo ko god želimo, bićemo glavni i bogatiji.
Otisnem poljubac na njenim usnama, te joj se sada pojavi iskreniji osmeh. Vukući nogu za sobom bacim se zajedno sa njom na krevet, pa joj skinem majicu.
A: Da vidimo, šta ti želiš prvo?
E: Samo tebe..
A: Imaš me.
Preokrenem nas i gladno joj zagrizem vrat dok joj uzdasi odjekuju u sobi. Odneo sam pobedu, Markus i Kleo nikad više neće ugledati svetlost dana..!

Crni anđeli [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora