~ Crni anđeli ~
●106.deo●
✻TE NOĆI✻
✦Denz✦
Na tačno svaka tri sata se Ejb budio, a samim tim budio i sve nas. Tačnije samo Šej, pošto smo nas troje bili budni. Markus bi katkad ušao nečujno u njegovu sobicu i posmatrao ga sve dok se ne probudi sam. Nakrivio bi glavu i odmeravao ga od glave do pete po stotinu puta.
Na noćnom ormariću se začuo Ejbovo stenjanje kroz bebi alarm, te nečujno ustanem iz kreveta isključujući ga kako ne bih probudio Šej, pa se išunjam i odem kod njega u sobu pre nego što se potpuno rasplače.
D: Već si gladan..?
Na vreme sam ga uzeo i sprečio njegov plač, pa sam ipak osetio da nije glad u pitanju. Pogledam na sat pa vidim da je prošlo samo pola sata od njegovog prethodnog dojenja, već da mu se pelena oseća.
D: Dobro, mi ćemo ovo odraditi, da ne budimo mamu..
Postavim ga na komodicu i skinem pelenu pa se i sam odmaknem na tren.
D: A jesi moj sin..
Dobro Denz, pričaš nedelju dana starom sinu da je u wc-u isti ti..! Promenim mu vešto pelenu, pa opet počnu oči da mu se sklapaju. Bacim onu prljavu pelenu, pa par puta trepnem i uzmem ga u naručje da ga uspavam.
D: Ipak imaš Šejine oči, tako mi liči.. Volim te puno..!
Otisnem nežan poljubac u njegovu kosicu pa mi se u naručju protegne.
✦Šej✦
Osetila sam da Denz nije pored mene u krevetu, pa sam se išunjala i došla do odškrinutih vrata Ejbove sobice. Tamo sam ih pronašla kako se uspavljuju.
D: Možda te ne zaslužujem.. Ni tebe ni tvoju mamu.. Nisam dobra osoba, loša sam.. Nemam svoju ličnost, ne znam čiji sam, nemam šta dobro da ti ispričam o sebi kad porasteš.. Jedino dobro što mi se desilo je to da sam upoznao Šej, tvoju mamu... Ona me je promenila...
Suza mi sklizne niz obraz i obrišem je palcem pa se naslonim na ram vrata. Spustio ga je nežno u krevetac i ostao pored njega da stoji.
D: Kako ćeš ti osobu poput mene voleti..?
Š: Isto kao što te ja volim...
Približim mu se brzo i zagrlim ga sa leđa. Iznenadio se na moj dodir, te se okrenu ka meni držeći me u zagrljaju.
Š: Rekli smo da nema vraćanja u prošlost više.. Ne želim da se vraćaš i da se povređuješ tako... Ti si predivna osoba.. Predivan muškarac si, Denz...!
Odmaknem glavu od njegovih grudi i pogledam ga odozdo, pa mi rukama obuhvati lice.
Š: Znaš da će te Ejb puno voleti, otac si mu... Obećaj mi da nećeš tako više misliti o sebi... Inače ti neću dozvoliti da imaš decu sa mnom na dalje...!
Nasmeje se koliko god može tiho na moju "pretnju", pa se zagleda u moje oči u mraku i osmehne mi se.
D: Obećavam, mala... A sad da čujem, što si ti ustala iz kreveta kad treba da se odmaraš, hm..?!
Izgura me iz Ejbove sobe, nečujno zatvarajući vrata, pa nastavi da me gura niz hodnik.
Š: A nisi bio pored menee...
D: Ljubomorna si na svoje dete, strašno...!
Gricne mi vrat, te krene da otkopčava moju spavaćicu.
Š: Ti to želiš da mi se osvetiš što ti je Markus pocepao majicu..?
D: Mhm..
Zareži kao lav i ugrize me za vrat još jače, pa se trgnemo oboje na Markusov glas.
M: Kakvi ste, ni jednu noć ne možete da se smirite..!
Provirimo preko ograde od stepeništa, pa ugledamo Markusa i Kleo kako piju vino ispred kamina.
K: Bez glasnih zvukova.. Šta god da radili..!
Odmaknemo se odatle da nas ne vide, pa se zaključamo u našu sobu.
Š: Ne smem još uvek..
D: Pa nisam valjda lud? Samo lezi tu.
Propne se iznad mene i svuče mi jednom rukom spavaćicu sa ramena, a zatim i sa celog tela. Ništa ispod nisam nosila, pa je prvo prstima a zatim i jezikom prelazio preko moje kože. Od njegovog jezika mi je koža bila mokra, te se približi mojim usnama. Vukao je i sisao donju usnu, po neki put je i uvlačeći među zube, te se moje telo izvijalo ka njemu sve više.
Š: Bože, kako bih te sad zaskočila, nisi svestan..!
D: Strpećemo se još mesec dana..
Namigne mi i opet mi uvuče usne u svoje i učini da lebdim i da mi ceo stomak i srce zaigraju...
CZYTASZ
Crni anđeli [ZAVRŠENA]
Tajemnica / ThrillerDve bande, jedan grad, jedna devojka a dva momka i svako ima svoju stranu. Čežnja za zauzetom devojkom i borba za prvo mesto je ono što je prevazišlo svaku granicu. Toliko trka, toliko brzine, toliko pucnjava, toliko prašine. Jedan deo grada beo zbo...