63. "Nie chciałem cię tak zranić..."

4.9K 369 185
                                    

Pov. Sabine.

Położyłam się i westchnęłam, wchodząc w galerię. Mam za mało pamięci. Przejrzałam wszystkie foldery do literki J, a przy niej westchnęłam widząc "Jay 💜". Niepewnie weszłam w ten folder i zobaczyłam nasze zdjęcia. Ja pierdole... Nie. Nie będę ich przeglądać. Mam dzisiaj koncert, nie mogę...

- Co tam?

Wujek usiadł na łóżku obok mnie i się uśmiechnął.

- Pokłóciłóciłeś się kiedyś z ciocią?

- Milion razy.

- Ale tak że się do siebie nie odzywaliście przez kilka miesięcy.

- Jason, prawda?

Kiwnęłam głową, a on westchnął.

- Jeśli tak mocno za nim tęsknisz i przez tak długi okres czasu... To po prostu się w nim zakochałaś.

- Nie chcę... Znając życie ma na wszystko wyjebane...

- Skąd wiesz? Może on też za tobą tęskni?

- Ja... Nie wiem. Nie sądzę. Sam mnie odepchnął...

- Musicie w końcu pogadać i albo to zakończyć, albo nie.

Kiwnęłam głową i opadłam na łóżko, a on mnie pocałował w czoło i wyszedł, więc zadzwoniłam do Avery.

- Halo?

- Hej... Mam pytanie o Jasona...

- No?

- On.. Jaki jest? Zmienił się?

- Nie wiem czy chcesz wiedzieć...

- Chcę...

- Mogę powiedzieć po koncercie? Nie chcę żebyś była na nim smutna.

Kiwnęłam głową sama do siebie i się uśmiechnęłam, nawet kurwa nie wiem po co.

- Jasne...

- Jak się trzymasz?

- Źle. Nawet bardzo źle. Wszędzie gadają o mnie i Louis'ie.

- Jak coś to wracaj.

- Nie... Dam radę. Muszę kończyć...

- Jasne, papa.

- Pa.

Rozłączyłam się jak spłynęły mi łzy i weszłam w wiadomości. "Louis Tomlinson i Sabine Davis przyłapani". Co? O co chodzi? Weszłam w to i rozszerzyłam oczy, widząc zdjęcie moje i Louisa, jak się całujemy. Zrobili zdjęcie przez okno. Kurwa mać.

Zerwałam się i wyszłam z domu, dzwoniąc do Louisa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zerwałam się i wyszłam z domu, dzwoniąc do Louisa. Nie będą tak kurwa mać ze mną pogrywać.

- Widziałaś zdjęcie, prawda?

Guardian 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz