90. "dobrze wiemy że będzie twoją księżniczką."

5K 340 472
                                    

Pocałował mnie, kiedy Jason i Avery wyszli z pokoiku.

- Potrzymasz?

Wystawił do mnie dziecko, przez co się cofnęłam i pokręciłam głową. Boję się... Jest zbyt mały.

- Ja...

- Dawaj, to nic wielkiego.

- Jason...

Wziął od Jaxona dziecko i wystawił do mnie.

- Weź go, tylko na chwilę.

- Nie... Nie chcę mu nic zrobić.

- Mała, też będziesz miała takiego. Nic mu nie zrobisz.

- Nie chcę...

Poszłam do samochodu i westchnęłam. Kurwa, stchórzyłam. Odchyliłam głowę do tyłu, kiedy ktoś zapukał w szybę i szybko otworzył drzwi.

- Sabine?

- Zależy dla kogo.

Jak mnie złapał i zaczął wyjmować z samochodu, ja zaczęłam się wyrywać ale na marne. Jest o wiele silniejszy...

- Puść mnie kurwa.

- Zamknij pysk.

- Sam kurwa zamknij pysk i mnie puść! Będziesz miał przejebane jak coś mi się stanie.

- Czy ktoś powiedział że coś ci się stanie?

- Wypierdalaj!

Kopnęłam go w kroczę i się wyrwałam, biegnąc od razu w stronę szkoły, ale znowu mnie złapał.

- Ty kurwo pojebana jesteś.

- Spierdalaj.

Pov. Jason.

Spojrzałem przez okno sprawdzić czy Sabine odjechała, ale zobaczyłem że się szarpie z jakimś typem. O kuuurwaa. Oddałem dzieciaka Jaxonowi i pobiegłem na dół, ale tu zobaczyłem że Angel go walnęła w tył głowy.

- Moich dzieci się nie dotyka!

Kopnęła go jeszcze, a ja się uśmiechnąłem i uniosłem brwi. O wow.

- Nic ci nie jest?

Podszedłem do niej, a ona się uśmiechnęła i pokręciła głową.

- Jest okej...

- Nic cię nie boli?

- Nie, spokojnie. Mamo skąd ty się tu wzięłaś?!

- Och, słyszałam że było strzelane więc przyjechałam. Myślisz że kto wybił tych idiotów?

Sabine na mnie spojrzała z wytrzeszczonymi oczami i odchyliła głowę do tyłu.

- Moje życie jest przesrane, kurwa. Matka która jest jebanym snajperem, chłopak idiotycznym gangsterem, a ojciec uzależniony od swoich chrupek.

- Kochanie, wyrażaj się przy matce.

- Zabiłaś właśnie ludzi!

- Żeby cię chronić!

- Ja pierdole.

- Też cię kocham.

Avery z Jaxonem i dzieckiem wyszli ze szkoły, a Angel wytrzeszczyła oczy i do nich pobiegła.

- Dziecko! O kurwa dziecko! Jestem babcią!

- Na pewno nic ci nie jest?

Spojrzałem na nią, a ona się uśmiechnęła i do mnie przytuliła.

Guardian 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz